Seminar: Kako otkriti i spriječiti poslovne i finansijske prevare
Net Consulting d.o.o. organizuje jednodnevni interaktivni seminar za kompanije i institucije u privatnom i javnom sektoru: Kako otkriti i spriječiti poslovne i finansijske prevare?
Net Consulting d.o.o. organizuje jednodnevni interaktivni
seminar za kompanije i institucije u privatnom i javnom sektoru:
Kako otkriti i spriječiti poslovne i finansijske prevare?
(po metodologiji Međunarodne asocijacije istraživača prevare ACFE sa akcentom na najznačajnije kontrolne mehanizme: procjena rizika, upravljanje prijavama, interna i eksterna revizija)
Datum održavanja: 24.04.2014. godine
Mjesto održavanja: Hotel HOLLYWOOD Ilidža, Sarajevo
Početak: 09:30 h, završetak: 17:00 h
Net Consulting d.o.o. je vodeća firma u BiH i regionu u području konsaltinga i razvoja alata za otkrivanje i spriječavanje poslovnih prevara te provođenja internih istraga po sumnjama u postojanje istih, kao i uvođenje cjelovitih programa zaštite od gubitaka i ugrožavanja brenda i reputacije uslijed poslovnih prevara. Sa našim jedistvenim pristupom pomenutom tržištu, te ekskluzivnim softverskim produktirma – „Etička linija“ i „eProcjena rizika“ svakodnevno postavljamo nove standarde na pomenutom polju djelovanja na tržištu Bosne i Hercegovine.
ACFE istraživanja iz 2012.godine provedena u privatnom i javnom sektoru u Evropskoj Uniji pokazuju da otkrivanje prevara u prosjeku najviše zavisi od prijava 40%, interne revizije 15%, eksterne revizije 7%, analize od strane menadžmenta 15%. Uz pravilnu metodologiju procjene rizika na svakom radnom mjestu i efikasno postavljenih pomenutih kontrolnih mehanizama može se garantovati da organizacija posjeduje odbrambeni mehanizam za najrazličitije prevare.
Po istom evropskom istraživanju je utvrđeno da prosječna organizacija godišnje gubi oko 5% svojih prihoda zbog prevara u poslovanju, pa se zbog toga uvođenje kontrolnih mehanizama u svijetu smatra investicijom, a ne troškom.
Net Consulting će na seminaru prezentovati ACFE metodologiju u 6 tačaka s kojom se kompanije i institucije samostalno štite od prevara i gubitaka koje ugrožavaju reputaciju i profesionalan odnos sa poslovnim partnerima i klijentima, te narušavaju finansijsku stabilnost.
Njihovi klijenti su Ministarstvo finansija i trezora BiH, Ministarstvo odbrane BiH, Klinički centar Sarajevo, Sector Security, Općina Tuzla, Općina Zenica, Ustavni sud BiH, Direkcija za ekonomsko planiranje BiH i drugi klijenti u privatnom i javnom sektoru.
CILJ SEMINARA:
sticanje znanja u području otkrivanja i spriječavanja poslovnih prevara kroz uspostavljanje sistema za cjelovitu zaštitu organizacije zasnovanu na međunarodno priznatim metodologijama spriječavanja prevara.
NAČIN IZVOĐENJA SEMINARA:
Predavanja, diskusija, praktični primjeri i zadaci
KORISTI KOJE SEMINAR PRUŽA POLAZNICIMA:
Po završetku seminara, polaznici će moći:
- Razumjeti na kom nivou zaštite se nalazi njihova kompanija ili institucija u odnosu na međunarodne standarde
- Prepoznati potrebne korake za unaprijeđenje vlastitog sistema zaštite i kontrole
- Poduzeti potrebne korake za spriječavanje poslovnih prevara
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
- Vlasnicima kapitala
- Menadžerima i izvršnim direktorima
- Članovima revizijskih odbora
- Voditeljima ljudskih potencijala
- Internim revizorima u javnom i privatnom sektoru
- Računovođama
- IT stručnjacima
- Compliance odjeljenjima
- Svima onima koji žele steći potrebna znanja o oktrivanju i spriječavanju poslovnih prevara te provođenju internih istraga
PREDAVAČI
Bojan Bajić i Višnja Marilović: praktičari iz oblasti otkrivanja i spriječavanja poslovnih prevara kroz uspostavljanje sistema za upravljanje sa prijavama od strane uposlenika, poslovnih partnera i klijenata, te provođenja internih istraga po sumnjama u postojanje istih po međunarodnim standardima; kreatori sistema Etička linija i eProcjena rizika.
Ismeta Čardaković: ovlašteni revizor, dipl.oec, sa dugogodišnjim iskustvom provođenja revizije u javnom, privatnom i NVO sektoru; predavač na temu jačanja uloge interne i eksterne revizije u funkciji sprečavanja širokog spektra poslovnih i finansijskih prevara.
TRAJANJE SEMINARA
24.04. (četvrtak) u vremenu od 09:30 do 17:00 časova.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (bez PDV-a)
- 250,00 KM + PDV po učesniku
Odobravamo popust „3 za 2“ – za dvoje učesnika iz iste kompanije, institucije ili organizacije, treći učesnik seminar prati GRATIS!
Broj učesnika je ograničen!
Kotizacija uključuje:
- troškove sudjelovanja u radu seminara
- ručak i osvježenje u pauzama
- certifikat o odslušanom seminaru
- stručnu literaturu (ACFE metodologija, Priručnik za provođenje internih istraga)
Iznos kotizacije uplaćuje se na osnovu dostavljenog prijavnog obrazca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam predračun ili avansni račun, a uplatom istog potvrđujete Vaše učešće na seminaru.
PRIJAVA ZA SEMINAR
Obavezna prijava na seminar putem popunjenog prijavnog obrasca:
Tel.: +387 33 975 577
Fax.: +387 33 975 577
Mob.: +387 61 564 888
e-mail: info@netconsulting.ba
Obrazac_prijave_na_seminar_o_sprecavanju_poslovnih_i_finansijskih_prevara.docx
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.