Seminar: Kako postići radno okruženje bez stresa primjenom poslovnog bontona
Dinamično poslovno okruženje od nas stalno zahtjeva sve više: vještine vođenja sebe i drugih, dobro upravljanje vremenom, postizanje visokih rezultata..
"Kako postići radno okruženje bez stresa primjenom poslovnog bontona, etičkog kodeksa i EU standardima ponašanja"
Baška Voda, 20. – 22. 11.2019.
Prijave poslati do 08. 11. 2019. do 12,00 sati
Interquality vas poziva da se prijavite i sudjelujete na Seminaru koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako postići uspješno radno okruženje bez stresa, kako stres može da se ispolji i da se riješi!
Dinamično poslovno okruženje od nas stalno zahtjeva sve više: vještine vođenja sebe i drugih, dobro upravljanje vremenom, postizanje visokih rezultata, dobro funkcioniranje u stresnim situacijama, odgovornost, uspješnost, fleksibilnost u timu.
Pored toga, od vas se očekuje da u svim poslovnim situacijama primjenjujete pravila poslovnog bontona prema saradnicima i poslovnim partnerima. Koliko institucije/organizacije u Bosni i Hercegovini vode brigu o pravilima, standardima ponašanja, etici i uljuđenoj komunikaciji unutar i van organizacije?
Na seminaru ćete saznati koji su pisani interni standardi koji vam mogu olakšati komunikaciju (od pravila poslovnog odijevanja, komunikacije (pisane/usmen) do pravila što je dopušteno u svakodnevnoj komunikaciji), tako da državni službenici/ namještenici i zaposlenici imaju olakšano prihvaćanje pravila koje organizacija propisuje.
Ciljevi seminara:
· Snalaženje i adekvatno ponašanje u različitim poslovnim situacijama.
· Predstavljanje vlastite organiazcije i sebe u najbiojem svijetlu.
· Poticanje i stvaranje pozitivnog organizacijskog okruženja bez stresa.
Predavači:
mr. Zineta Ćemerlić, prof. EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta CIS Information Security Manager
Selim Ćemerlić, dipl.ing. EOQ menadžer/auditor kvalitete, IRCA Lead auditor
Program seminara:
¨ Kako postići uspješno radno okruženje bez stresa?
¨ Unapređenje postojećih internih standarda, etičkog kodeksa, kodeksa poslovnog ponašanja i oblačenja;
¨ Učinkovita poslovna interna i eksterna komunikacija;
· Pravila poslovnog oblačenja i ponašanja;
· Organizacija poslovnih događaja, skupova, promocija i sastanaka;
· Adekvatna primjena savremenih komunikacijskih alata;
· Strategije rješavanja stresa na radnom mjestu.
Dnevni raspored rada:
20.11.2019. srijeda od 10,00 - 16,00 sati
21.11.2019. četvrtak od 10,00 - 16,00 sati
22.11.2019. petak od 09,00 - 11,00 sati
Način rada na seminaru:
Usavršavanje je visoko interaktivno i pretpostavlja uključivanje u rad svakog učesnika, izradu praktičnih vježbi i zadataka.
Gdje možete dobiti više informacija?
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
Ul. Ibrahima Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo
Tel: +387 33 762 545; Fax: +387 33 762 546
e-mail: info@interquality.ba www.interquality.ba
Voditeljica seminara:
Zineta Ćemerlić, prof. Mob: + 387 61 491 413
Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usavršavanja rada svake organizacije
Prijavnica
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.