Seminar: Kancelarijsko poslovanje - Osnove zaštite podataka i informacija
31.05.2019. 11:08
/
Izvor:
Akta.ba
iNTERQUALITY vas da se prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju.
iNTERQUALITY vas da se prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako u procesu kancelarijskog poslovanja zaštiti podatke i informacije u digitalnom i papirnom obliku
"KANCELARIJSKO POSLOVANJE: Osnove zaštite podataka i informacija“
Neum, 10. – 12. 07. 2019.
GRAND HOTEL „NEUM“
Rok za prijavu: 24. 06. 2019.
E-5547 PROSPEKT Kancelarijsko-zastita LP Neum 10.-12.07.2019
PRIJAVNICA Neum 10.-12.07.2019
https://www.hotel-neum.com/
SEMINAR JE NAMJENJEN:
Seminar je namijenjen zaposlenima u organima uprave, službama za upravu, tjelima zakonodavnih i izvršnih organa, institucija, javnim preduzećima, privrednim društvima i drugim pravnim licima i NGO.
Kancelarijsko poslovanje je veoma važna funkcija, a ne sporedna djelatnost, od koje zavisi uspješan rad javnih organa, ustanova, organizacija i NVO. Praksa pokazuje da smo gotovo svakodnevno svjedoci gubitka vrijednih poslovnih podataka i informacija uzrokovanih nemarom, nehatom, nepažnjom, krađom ili uništenjem podataka, koji za posljedicu imaju poteškoće u radu i financijske gubitke.
Rukovodstvo svih organizacija mora pokazati liderstvo i opredijeljenost za sistem za upravljanje sigurnošću informacija tako što će osiguravati da su politike i ciljevi sigurnosti informacija uspostavljeni i da su kompatibilni sa strateškim pravcem organizacije.
SVRHA SEMINARA JE DA:
-
Kroz kancelarijsko poslovanje iznaći kvalitetna i primjenjiva rješenja zaštite ličnih podataka i poslovnih informacija.
-
Podizanje svijesnosti o sve prisutnijim opasnostima za sigurnost podataka.
-
Usvajanje smjernica i mogućih pravaca preventivnog djelovanja i zaštite od neželjenih gubitaka podataka i informacija.
-
Osigurati smjernice i podršku sigurnosti informacija u skladu s postojećim zakonskim rješenjima i propisima, međunarodnim ISO standardom ISO 27001:2013.
-
Analizirati zahtjeve nove Europske direktive “GDPR” o zaštiti ličnih podataka koja se primjenjuje od maja/svibnja 2018. godine.
PROGRAM SEMINARA:
-
Poslovna korespondencija – službena komunikacija;
-
Pisarnica/e-pisarnica – kako zaštiti podatke i informacije;
-
Kancelarijsko poslovanje kroz prizmu analize stanja i primjene postojeće regulative i standarda o zaštiti podataka;
-
Upravljanje procesom obrade ličnih podataka zaposlenih u javnim organima i pravnim licima kroz kancelarijsko poslovanje;
-
Uspostavljanje mjera sigurnosti i zaštite podataka i informacija u elektronskom obliku;
-
Osnovni zahtjevi EU Direktive „GDPR”.
PREDAVAČI:
-
Zineta Ćemerlić, prof., EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta/CIS Information Security Manager
-
Maja Vlaho, dipl. novinar / PR Manager
-
Selim Ćemerlić, ing. IRCA Lead Auditor i EOQ Menadžer kvaliteta
DNEVNI RASPORED RADA:
-
10.07.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
-
11.07.2019. radni dio od 09,00 – 16,00 sati
-
12.07.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati
KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE:
350 KM – 175 EUR.
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.
NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:
Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na našu e-mail adresu:info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 545.
INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:
SBERBANK BH d.d.
Račun broj: 140 101 001 411 7413
INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:
IBAN: BA 39-140 101 1200024669
SWIFT: SABRBA22
UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.