Seminar: Kancelarijsko poslovanje - Osnove zaštite podataka i informacija

31.05.2019. 11:08 / Izvor: Akta.ba
Seminar: Kancelarijsko poslovanje - Osnove zaštite podataka i informacija

iNTERQUALITY vas da se prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju.

iNTERQUALITY vas da se prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako u procesu kancelarijskog poslovanja zaštiti podatke i informacije u digitalnom i papirnom obliku

"KANCELARIJSKO POSLOVANJE: Osnove zaštite podataka i informacija“

Neum, 10. – 12. 07. 2019.

GRAND HOTEL „NEUM“

Rok za prijavu: 24. 06. 2019.

E-5547 PROSPEKT Kancelarijsko-zastita LP Neum 10.-12.07.2019

PRIJAVNICA Neum 10.-12.07.2019

https://www.hotel-neum.com/

SEMINAR JE NAMJENJEN:

Seminar je namijenjen zaposlenima u organima uprave, službama za upravu, tjelima zakonodavnih i izvršnih organa, institucija, javnim preduzećima, privrednim društvima i drugim pravnim licima i NGO.

Kancelarijsko poslovanje je veoma važna funkcija, a ne sporedna djelatnost, od koje zavisi uspješan rad javnih organa, ustanova, organizacija i NVO. Praksa pokazuje da smo gotovo svakodnevno svjedoci gubitka vrijednih poslovnih podataka i informacija uzrokovanih nemarom, nehatom, nepažnjom, krađom ili uništenjem podataka, koji za posljedicu imaju poteškoće u radu i financijske gubitke.

Rukovodstvo svih organizacija mora pokazati liderstvo i opredijeljenost za sistem za upravljanje sigurnošću informacija tako što će osiguravati da su politike i ciljevi sigurnosti informacija uspostavljeni i da su kompatibilni sa strateškim pravcem organizacije.

SVRHA SEMINARA JE DA:

  • Kroz kancelarijsko poslovanje iznaći kvalitetna i primjenjiva rješenja zaštite ličnih podataka i poslovnih informacija.

  • Podizanje svijesnosti o sve prisutnijim opasnostima za sigurnost podataka.

  • Usvajanje smjernica i mogućih pravaca preventivnog djelovanja i zaštite od neželjenih gubitaka podataka i informacija.

  • Osigurati smjernice i podršku sigurnosti informacija u skladu s postojećim zakonskim rješenjima i propisima, međunarodnim ISO standardom ISO 27001:2013.

  • Analizirati zahtjeve nove Europske direktive “GDPR” o zaštiti ličnih podataka koja se primjenjuje od maja/svibnja 2018. godine.

PROGRAM SEMINARA:

  • Poslovna korespondencija – službena komunikacija;

  • Pisarnica/e-pisarnica – kako zaštiti podatke i informacije;

  • Kancelarijsko poslovanje kroz prizmu analize stanja i primjene postojeće regulative i standarda o zaštiti podataka;

  • Upravljanje procesom obrade ličnih podataka zaposlenih u javnim organima i pravnim licima kroz kancelarijsko poslovanje;

  • Uspostavljanje mjera sigurnosti i zaštite podataka i informacija u elektronskom obliku;

  • Osnovni zahtjevi EU Direktive „GDPR”. 

PREDAVAČI: 

  • Zineta Ćemerlić, prof., EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta/CIS Information Security Manager

  •  Maja Vlaho, dipl. novinar / PR Manager

  • Selim ĆemerlićingIRCA Lead Auditor i EOQ Menadžer kvaliteta

DNEVNI RASPORED RADA:

  • 10.07.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati

  • 11.07.2019. radni dio od 09,00 – 16,00 sati

  • 12.07.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati

KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE:

350 KM – 175 EUR.

Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.

NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:

Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na našu e-mail adresu:info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 545. 

INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:     

SBERBANK BH d.d.

Račun broj: 140 101 001 411 7413

INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:

IBAN: BA 39-140 101 1200024669

SWIFT: SABRBA22

UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave