Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Seminar o inovativnom pristupu u odnosima sa velikim korisnicima

22.05.2014. 10:47 / Izvor: eKapija.ba

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo organizuje seminar "Inovativni pristup odnosima sa velikim korisnicima".

Sarajevo, 13.-14.06.2014.

Posao menadžera za velike korisnike traži kombinaciju odličnih društvenih i prodajnih vještina u kombinaciji sa tehničkim znanjem o proizvodu/usluzi. Cilj je što bolje razumjeti ponašanje kupca kako bi se stekla moć uticaja na njegove aktivnosti – dosljednim praćenjem i kontinuiranim bilježenjem svega što čine naši kupci.

U savremenim sistemima upravljanja jedan od bitnih elemenata uspješnosti vezan je za upravljanje rizicima. Od menadžmenta se očekuje da planski i organizovanim mjerama u skladu sa svojom djelatnošću i poslovnim procesima identificira i analizira moguće negativne učinke na poslovanje.

Umijeće upravljanja poslovnim rizicima omogućuje prepoznavanje rizika, određivanje njihovog intenziteta te utvrđivanje prioriteta njihovog ublažavanja ili eventualnog sprječavanja.

Seminar daje odličnu podlogu i dopunu za efikasno upravljanje stresom, stjecanje vještina koje je nužno savladati kako bi kvalitetnije i mirnije prolazili kroz sve zadatke, a tako i život. Tako se najveći transfer znanja i korisnih uvida postiže u polju komunikacije, planiranja i organizovanja, rukovođenja ljudima, rješavanje konflikta i timskog rada.

Cilj seminara:

♦ Bolje razumijevanje pojma upravljanje rizicima,

♦ Razvijanje strategija za uspješno poslovanje kroz razvoj svijesti o važnosti i značaju brige o velikim korisnicima/klijentima,

♦ Praktična primjena metoda i tehnika u prevladavanju stresa,

♦ Ojačati unutrašnje kapacitete za rješavanje problema u kritičnim situacijama.

Predavači:

prim.dr.med.sci Zaim Jatić, mr.sc. Fuad Ćurčić

Zineta Ćemerlić, prof., EOQ menadžer/auditor kvaliteta

Program seminara:

♦ Proces upravljanja rizicima, identifikacija, procjena, primjena i upravljanje;

♦ Upravljanje rizicima poslovanja u skladu sa zahtjevima ISO standarda;

♦ Karakteristike modernog kupca i upoznavanje ključnih principa brige o kupcima;

♦ Tehnike povećavanja zadovoljstva kupaca;

♦ Uticaj stresa na zdravlje i konflikti;

♦ “BURN-OUT - Sindrom profesionalnog “izgaranja”;

♦ Tehnike za prevenciju stresa.

Način rada na seminaru:

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda radi se rad u grupama, individualna analiza slučajeva i predavanje.

Prijave poslati do 09.06.2014.

Tel: +387 33 762 545;
Fax:+387 33 762 546;
Mob: +387 61 307 131;
info@interquality.ba
Voditeljica seminara: Zineta Ćemerlić, prof.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave