Seminar o izgradnji i jačanju ključnih kompetencija zaposlenika
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću.
IZGRADNJA I JAČANJE KLJUČNIH KOMPETENCIJA
POTREBNIH SVAKOM ZAPOSLENIKU
Baška Voda, 18. - 20.09.2019. godine
SEMINAR NAMIJENJEN
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da podignu nivo svojih poslovnih rezultata kroz razvoj ključnih kompetencija
CILJEVI SEMINARA
- Upoznavanje sa najvažnijim kompetencijama u savremenom radu
- Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
- Određivanje psihološkog profila i razumijevanje samog sebe (sposobnosti, slabosti, reakcije u različitim situacijama i sl.)
- Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj bilo koje vještine
- Unapređenje organizacije poslovanja i kvalitete rada
- Uspješnija realizacija svakodnevnih i zahtjevnih radnih zadataka
- Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji
- Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja
SADRŽAJ SEMINARA
- KOMPETENCIJE U SVAKODNEVNOM RADU
- Percepcija trenutnog radnog okruženja
- Uticaj kompetencija na poslovni i privatni život
- Kako razvijati svoje potencijale i efikasno rješavati probleme?
- PSIHOLOŠKI PROFIL
- Kako vidim i doživljavam sebe?
- Moje sposobnosti, mane i reakcije
- Razumijevanje sebe
- KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE
- Vještina pisanja
- Uticaj na druge kroz vještinu aktivnog slušanja
- Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija
- Primjena alata i tehnika za uspješnu komunikaciju
- POSLOVNI ODNOSI
- Rukovodioc - Zaposlenik & Zaposlenik - Rukovodioc
- Timski rad
- Kvalitetna uslužna kultura - Rad sa klijentima
- Vještina "umrežavanja"
- Uticaj na druge (tehnike i trikovi)
- ODNOS PREMA SEBI
- Percepcija
- Upravljanje vremenom
- Samomotivacija
- Fleksibilnost
- Kritičko razmišljanje i rješavanje problema
- Samopouzdanje
- Emocionalna inteligencija
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
RASPORED SEMINARA
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 18.09.2019.
09:30 - 16:00 četvrtak 19.09.2019.
09:00 - 11:00 petak 20.09.2019.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične individualne i timske vježbe. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme
Broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 11.09.2019.
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel:+38733621268
Fax:+3873362 273
Mob:+38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web:www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.