Seminar o kancelarijskom i elektronskom poslovanju

11.06.2020. 08:26 / Izvor: Akta.ba
Seminar o kancelarijskom i elektronskom poslovanju

Cilj seminara je Primjena novih Pravilnika iz oblasti kancelarijskog poslovanja.

KANCELARIJSKO I ELEKTRONSKO POSLOVANJE

Propisi i praksa u savremenom radnom okruženju

e-Pisarnica e-Arhiva e-Pošta e-Potpis

 

Neum, 01. - 03.07.2020.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Primjena novih Pravilnika iz oblasti kancelarijskog poslovanja
  • Usklađivanje e-Pisarnice i e-Arhive sa novim Pravilnikom
  • Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta
  • Odabir praktičnih načina dobre organizacije kancelarijsko - arhivskog poslovanja
  • Tumačenje i primjena  propisa koji regulišu fizičko i elektronsko obavljanje kancelarijsko - arhivskog poslovanja
  • Osnovne i pomoćne evidencije, vrste i način vođenja u kancelarijsko - arhivskom poslovanju
  • Akti upravnog postupka - pojam i evidencije
  • Pravilno postupanje sa poštom koju otvaraju i pregledaju posebne komisije
  • Službena elektronska komunikacija uz primjenu relevantnih propisa
  • Upoznavanje učesnika sa korištenjem alata e-pisarnice (DMS) sa primjenom dobrih praksi
  • Upravni akti - pojam i vrste evidencija
  • Razlika između elektronskog i certificiranog elektronskog potpisa
  • Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

 

SADRŽAJ

I. KANCELARIJSKO POSLOVANJE

  • Uloga rukovodioca/menadžera u organizovanju i nadzoru provođenja kancelarijsko – arhivskih poslova
  • Osnove kancelarijsko - arhivskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
  • Lista kategorija registraturne građe (sačinjavanje i primjena)
  • Uništavanje registraturne građe
  • Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
  • Arhivska knjiga - svrha i značaj

 

II. ELEKTRONSKO POSLOVANJE

  • e-Pisarnica - upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
  • e-Arhiva - pohrana i čuvanje
  • e-Pošta - službena komunikacija sa dokaznom valjanošću dokumenta
  • e-Potpis - elektronski i cetrificirani elektronski potpis (primjena)
  • Pečat i faksimil - ovlaštenja i odgovornosti
  • Vrste tajni i zaštita u skladu sa stepenom tajnosti
  • Prezentacija praktične primjene alata e-pisarnice (DMS-a)

 

PREDAVAČ

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

 

III. MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE

Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

 

  • KOGNITIVNA FLEKSIBILNOST - Prilagođavanje zahtjevima radne okoline
  • SAMOSVIJEST i EQ - Koraci prema samosvijesti i unapređenja ličnih potencijala

 

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

RASPORED RADA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda      01.07.2020.

09:30 - 16:00 četvrtak    02.07.2020.

09:00 - 11:00 petak        03.07.2020.

 

METODOLOGIJA RADA

Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije. Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja. Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Broj učesnika na seminaru je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 25.06.2020.

 

 

KONTAKT INFORMACIJE:

 

KVENTUM d.o.o.

Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +38733621273

Mob: +38761307131

Mob: +38761267373

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave