Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Seminar o kancelarijskom i elektronskom poslovanju

19.06.2014. 09:19 / Izvor: eKapija.ba

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju organizira seminar "Kancelarijsko i elektronsko poslovanje u skladu sa zahtjevima savremenog poslovanja".

Neum, 16.-18.07.2014.         

Prijave poslati do 11.07.2014.

Kancelarijsko poslovanje nije samo sebi cilj, ono služi da se osnovni poslovi pravilno razumiju, planiraju, na vrijeme otpočnu i završe. Ono osigurava uslove za rad organa i organizacija, priprema i koordinira njihovim radom na izvršavanju njihovih osnovnih funkcija. Osnovni zadatak kancelarijskog poslovanja je zaštita vjerodostojnosti akta dok se on nalazi kod stvaraoca.  Savremeno poslovanje, kao jedan od glavnih uvjeta za uspješnost, postavlja brzi dohvat i korištenje prave informacije. Informacijski sistemi za upravljanje dokumentacijom i arhivskom građom u elektronskom obliku predstavljaju rješenje navedenog problema i omogućuju jednostavan i brz pristup dokumentima pohranjenim u sistemu, pretraživanje dokumenata kao i mogućnost definisanja prava pristupa pojedinim vrstama dokumenata. 

Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze. Naglasak je na primjeni elektronskog poslovanja na kojem danas leži kancelarijsko i arhivsko poslovanje.

Cilj seminara: 

Razvijanje i usavršavanje znanja iz oblasti kancelarijskog, arhivskog i elektronskog poslovanja u skladu sa savremenim zaht- jevima poslovanja i u skladu sa EU principima. 

Predavač:   

Azemina Hujdur-Vrhovčić,  Voditelj pisarnice

Program seminara: 

• Regulativa i načela kancelarijskog i arhivskog poslovanja;

• Elektronski protokol; Elektronska pošta i elektronska arhiva u skladu sa važećim propisima;

• Upotreba pečata: Upotreba i odgovornosti; Faksimil;

• Evidencije po zakonu o tajnim podacima u skladu sa EU standardima. 

Način rada na seminaru: 

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualna analiza slučajeva i predavanje.

Tel:   + 387 33 762 545  Fax:  + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 307 131 

e-mail: info@interquality.ba

Voditelj seminara: Azemina Hujdur-Vrhovčić

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave