Seminar o vještinama upravljanja konfliktnim situacijama

03.06.2014. 09:40 / Izvor: eKapija.ba
Seminar o vještinama upravljanja konfliktnim situacijama

Osnova seminara je težnja produbljivanja saznanja i iskustva u razumjevanju teorijskog i praktičnog u smislu poslovnih komunikacija a u svrhu sticanja vještine s cilju postizanja poslovnog uspjeha.

Seminar: Vještine upravljanja konfliktnim situacijama– poslovna komunikacija

Datum: 25.-27.06.2014.

Mjesto: NEUM, Hotel Sunce

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

Kontakt osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com, durakovicnadira@yahoo.com

www.businesseduca.com

Rok za prijavu je 18.06.2014.

Komunikacija je neizbježna kada su dvoje ljudi u kontaktu.Vještina uspješnog razumjevanja drugih i vještina samoizražavanja nisu samo sastavni dio dinamičkog procesa komunikacije koji se odražava na kvalitet poslovnog ili privatnog života već prestavljaju način i sredstvo za postizanje uspjeha.

Cilj seminara je razviti komunikacijske vještine.

SEMINAR JE NAMJENJEN  

Menadžerima, direktorima, rukovodiocima, zaposlenima, šalterskim radnicima koji imaju direktnu komunikaciju sa korisnicima usluga, stručnjacima za prodaju, tajnicama, administraciji, sekretarima, javnim institucijama, privatnim preduzećima i svima koji imaju potrebu poraditi na svojim komunikacijskim vještinama.

SADRŽAJ SEMINARA :

Osnova seminara je težnja produbljivanja saznanja i iskustva u razumjevanju teorijskog i praktičnog u smislu poslovnih komunikacija a u svrhu sticanja vještine s cilju postizanja poslovnog uspjeha.

 I POSLOVNE KOMUNIKACIJE

1.  Šta je komunikacijski proces

2. Mogući pristupi u komunikacijama

3. Uticaj stavova,uvjerenja, i očekivanja, na komunikacije

4. Modeli uspješne komunikacije

5. Uloga i važnost modela komunikacije

6. Vještina slušanja i postavljanja preciznih pitanja

II STILOVI PONAŠANJA

1.     Šta je asertivno ponašanje

2.     Koja je razlika između agresivnog,asertivnog ponašanja i pasivnog oblika ponašanja

3.     Vrste asertivnog ponašanja

4.     Predpostavke  asertivnog ponašanja

5.     Osnovni elementi asertivnog govora

6.     Tehnike asertivnog ponašanja

7.     Motivacija

III  KONFLIKTI

-pojam i definicija konflikta

-kao živjeti sa konfliktom

-kako uspješno riješiti konflikte

- kao osigurati apsolutno novi oblik za postizanje pozitivnih efekata i izbjeći konfliktne situacije

METODE RADA

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina, radionice, simulacije i kroz igranje uloga nastoje uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave