Seminar: Ojačajte poziciju vlastitog proizvoda na tržištu

24.10.2017. 14:09 / Izvor: Akta.ba
Seminar: Ojačajte poziciju vlastitog proizvoda na tržištu

Below the Line (BTL) marketing predstavlja ciljne i na podacima zasnovane kampanje koje su lako mjerljive.

Below the Line (BTL) marketing predstavlja ciljne i na podacima zasnovane kampanje koje su lako mjerljive. BTL je vezan za prodaju, a promotivne aktivnosti osmišljene su na način da stimuliraju potrošnju.

Ako želite:

👉 Upotrebljivo znanje o principima, alatima i tehnikama BTL marketinga;

👉 Ojačati poziciju Vaših proizvoda na tržištu;

👉 Razmijeniti znanja i isksutva s predavacima iz najvećih svjetskih kompanija.

Pozivamo vas na seminar:

BTL MARKETING

7. i 8.11.2017. Banja Luka

klik na LINK za program i prijavu

14. i 15.11.2017. Sarajevo

klik na LINK za program i prijavu

Iz sadržaja izdvajamo:

✔️ Kako povećati promet;

✔️ Šest koraka procesa promocije;

✔️ Alati i tehnike In-Store promocije;

✔️ 3D pravilo za uvođenje novog proizvoda;

✔️ Proizvod, cijena i distribucija kroz BTL;

✔️ Brand marketing, Trade marketing, Shopper marketing;

✔️ Convenience, Shopping, Speciality i Unsought goods;

✔️ Pet grupa potrošača i životni ciklus proizvoda.

Voditelj seminara je Saša MARJANOVIĆ bio je direktor marketinga Samsung Adriatic regije. Devet godina je radio u više zemalja za firmu Procter&Gamble, te u firmama Carlsberg i Lilly drogerie. Danas je partner u kompaniji EDGE Beograd gdje je objedinio praktična znanja u seminare i radionice koje vodi.

Više informacija, program i prijava s detaljima na www.apriori.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave