Seminar: Organizacija firme u tri etape

20.11.2019. 09:46 / Izvor: Akta.ba
Seminar: Organizacija firme u tri etape

Kojim putem krenuti i kako organizovati reorganizaciju firme tema je interaktivnog seminara.

Seminar: Organizacija firme u tri etape
12. decembar - Sarajevo


Rezervišite svoje mjesto i iskoristite pogodnosti rane prijave!

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

 

Sve što ste oduvijek željeli znati o organizaciji firme, a niste imali koga da pitate ili od velikog broja obaveza niste bili u prilici posvetiti se tom pitanju, saznajte na interaktivnom seminaru “Organizacija firme u tri etape”.

Kojim putem krenuti i kako organizovati reorganizaciju firme tema je interaktivnog seminara.

Ako ste u situaciji da ste rukovodilac ili radite u privatnoj kompaniji:

✓ koja je doživjela nagli razvoj
 ili je došla u fazu stagnacije
 koja je u situaciji da ima poteškoće sa završavanjem poslova i zadataka
 u kojoj se poslovi završavaju “na mišiće” i tako dan za danom
 u kojoj se dešavaju greške na običnim stvarima koje koštaju novca, vremena i živaca

onda je ovaj seminar za Vas.

Na seminaru ćemo raditi sljedeće:

I korak
Analiza stanja u firmi: kako analizirati, koje su to tehnike i na koji način. Upoznati ćete se sa praktičnim primjerima analize kroz različite industrije: konkretne stvari iz prakse.
Praktično će se preći i metodologija za dobijanje što jasnije slike o stanju društva.

II korak
Pravljenje plana reorganizacije i ustroja firme, te rad na otklanjanju (Q).
U ovom dijelu ćete naučiti kako se pravi plan reorganizacije firme, koji je redoslijed pravljenja plana, te koji su prioriteti. Prezentirati će se na primjerima slučajeva iz prakse iz različitih industrija kako se utvrđuje, planira reorganizacija i kako se ista realizira u praksi.

III korak
Upravljanje promjenama u reorganizaciji i istrajavanje na dostizanju postavljenih ciljeva.
U ovom dijelu će se prezentirati problemi sa kojima ćete se suočavati u samom procesu promjena unutar firme i koja su to praktična rješenja koja vam mogu pomoći da postignete svoj cilj. Sama reorganizacija u firmi koja radi i djeluje i koja treba da ostvaruje profit jeste, a i nije, jednostavan proces.
 

Kroz seminar će vas voditi stručnjak za krizni menadžment i reorganizaciju firmi Afrim Hajdari, koji će kroz primjere iz prakse obraditi teme:

✓ Način pravljenja interne kontrole firme

✓ Pravljenje plana aktivnosti

✓ Organizacija provođenja promjena unutar firmi

✓ Praćenje efekata realizacije

✓ Upravljanje promjenama

Teme seminara:

Interni audit

✓ Kako se priprema analiza firme?

✓ Koji su to koraci koji prethode analizi? Upoređivanje zakonskog okvira sa željenim okvirom definisanim od strane vlasnika firme do  komparacije sa stvarnim stanjem firme.

✓ Konkretni primjeri od pravnog, finansijskog, operativnog do prodajnog nivoa.

Izvještaji i plan

✓ Osnovni elementi izvještaja po organizacijskoj strukturi.

✓ Kako se priprema izvještaj, kako se pravi plan otklanjanja neusklađenosti, te priprema za usvajanje istog od strane naručioca usluge.

Implementacija

✓ Koji su to koraci u implementaciji. Šta Vas sve očekuje i na šta treba da obratite pažnju. tzv. “tunelski vid” i fokus na cilj, kako postići takav pristup. Koji su problemi u implementaciji.

✓ Teme će biti obrađene kroz primjere iz prakse i zajedničku diskusiju.

Seminar je namijenjen:

Vama ukoliko osjećate potrebu za reorganizacijom i nalazite se u ulozi vlasnika, direktora, menadžera, internog revizora onda ćete kroz ovaj seminar dobiti uvid koje su to aktivnosti koje trebate provesti da bi mogli početi da se bavite stvarnim poslom i ostvarivanjem profita, a manje vremena da provodite u „gašenju požara“.

REDAVAČ

Afrim Hajdari

MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA SEMINARA

SYS Company edukacijski centar 
Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo
Vrijeme: 12. decembar 2019. godine., 09-16h

CIJENA

Kotizacija za učešće na seminaru Organizacija firme u tri etape  iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 02. decembra 2019. godine iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:
✓ Učešće na seminaru
✓ Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
✓ Materijal za pisanje
✓ Potvrdu o učešću na seminaru
✓ Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave