Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Seminar: Praktična primjena pravila nabavki

06.09.2018. 13:08 / Izvor: Akta.ba

REGIONALNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

PRAKTIČNA PRIMJENA PRAVILA NABAVKI MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA

PROJEKTI FINANSIRANI OD STRANE EVROPSKE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ (EBRD)

Budva, 03. - 05.10.2018. godine

HOTEL ALEKSANDAR

 

Seminar namijenjen:

Službenicima za javne nabavke ugovornih organa kao i stručnim licima ponuđača koja učestvuju u pripremi ponuda u projektima finansiranim od strane međunarodnih finansijskih institucija, a posebno EBRD-a. Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Makedonije i BiH.

Ciljevi seminara:

  • Upoznavanje sa važećim sistemima nabavke u svijetu i različitim pravilima i njihovim međusobnim odnosom
  • Upoznavanje sa širim kontekstom funkcionisanja međunarodnih finansijskih institucija i nabavki koje se vrše po pravilima IFI's
  • Sticanje znanja i vještina za vođenje nabavki konsultantskih usluga po EBRD procedurama
  • Sticanje znanja i vještina za vođenje nabavki roba i radova po EBRD procedurama
  • Sticanje znanja i vještina za upravljanje EBRD ugovorima
  • Sticanje znanja i vještina za sprečavanje korupcije i koluzije u postupcima nabavke                     

I.  SISTEMI NABAVKI U SVIJETU

Uvod: Kratka historija nabavki

Pregled sistema nabavki

  • EU legislativa o javnim nabavkama i korelacija sa Zakonom o javnim nabavkama
  • Government Procurement Agreement (GPA)
  • UNCITRAL model zakona i UN-ov sistem
  • USA (Federal Aquisition Regulation)
  • Ostale zemlje i njihova pravila
  • Pravila nabavki multilateralnih razvojnih banaka (IFI's)
  • Osnovne karakteristike
  • Svjetska banka, historijat, misija i pravila nabavke
  • Evropske banke:
  • EIB, historijat, misija i pravila nabavke
  • CEB, historijat, misija i pravila nabavke
  • EBRD, historijat

II.  POLITIKE I PRAVILA NABAVKI EBRD-a

Uvod:

  • Misija Evropske banke za obnovu i razvoj
  • EBRD projektni ciklus
  • EBRD due diligence procedura prilikom kandidovanja projekata, procjena projekta i kreditni sporazum
  • Procjena troškova i izrada plana nabavki
  • Politike i pravila nabavki (PP&R)

Nabavka konsultantskih usluga:

1. Uvodne napomene, potreba za nabavkom konsultantskih usluga

2. Procedure za izbor konsultanta zavisno od vrijednosti ugovora

3. Metode evaluacije

4. Generalna obavijest o nabavci - GPN

5. Poziv za izražavanje interesa, duga i kratka lista

6. Zahtjev za ponudu (RFP) – tipična struktura:

  • pozivno pismo
  • instrukcije za ponuđače i podaci o tenderu (priprema, dostavljanje i otvaranje
  • ponuda, evaluacija ponuda, priprema izvještaja, pregovori,  prigovori i žalbe)
  • obrasci za pripremu tehničke i finansijske ponude
  • projektni zadatak i njegovi ključni elementi

7. Standardni tipovi konsultantskih ugovora:

  • “time-based" i “lump-sum" forme ugovora, osnovne karakteristike
  • opšti i posebni uslovi ugovora, prilozi

Nabavka roba i radova

  1. Metode nabavki roba i radova
  2. Proces nabavki roba i radova
  3. Izbor tenderskog postupka i osnovni koraci
  4. Pretkvalifikacija
  5. Two-Stage Tender
  6. Priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura TD: instrukcije za ponuđače, podaci o tenderu, obrasci
  7. Zahtjevi investitora
  8. Tehničke specifikacije
  9. Priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda
  10. Evaluacija ponuda i priprema izvještaja
  11. Dodjela ugovora

III  UPRAVLJANJE UGOVORIMA

1. Osnovni principi

2. Analiza rizika

3. Standardni tipovi ugovora, osnovne odredbe

4. Upravljanje FIDIC ugovorima (FIDIC Contract Management)

a) Osnovni principi

b) Upravljanje projektima

c) Priprema projekata

5. Uloga investitora u projektu

6. Uloga izvođača u  projektu

7. Uloga nadzora u projektu

8. Analiza rizika

9. Ostali učesnici (podizvođači)

10. Početak, tok i završetak radova (osnovni principi)

11. Preuzimanje radova

12. Period za otklanjanje nedostataka

13. Varijacije

14. Odštetni zahtjevi

15. Rizik i odgovornost

16. Viša sila

17. Zaključci

IV.  KORUPCIJA I KOLUZIJA U NABAVKAMA

Kratki uvod o temi: Trendovi i statistika

1. Korupcija: Šta je korupcija?

a) Aktivna i pasivna korupcija

b) Dimenzije i uloga korupcije u javnim nabavkama

c) Oblici i metode korupcije

d) Kako se boriti protiv korupcije

2. Koluzija: Šta je koluzija?

a) Karteli

b) Stvaranje i održavanje kartela u nabavkama

c) Kako karteli funkcioniraju

d) Metode koluzije u nabavkama

e) Kako se boriti protiv koluzije

Raspored seminara:

Registracija učesnika   09:00 - 09:30

09:30 - 16:00  srijeda       03.10.2018.

09:30 - 16:00  četvrtak     04.10.2018.

09:00 - 11:00  petak         05.10.2018.

Predavač:

1.    Josip Jakovac, dipl.iur., IMPPM, Agencija za javne nabavke BiH

Diplomirani pravnik, šef grupe za normativno-pravne poslove u Agenciji za javne nabavke BiH, trener trenera javnih nabavki ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki AJN. Primarno se bavi izradom zakona i podzakonskih akata, transpozicijom legislative EU, monitoringom javnih nabavki, poboljšanjem sistema nabavki u oblasti odbrane i logistike, prevencijom korupcije i implementacijom međunarodnih projekata. Od oktobra 2017. je predsjedavajući stručnog tijela (radne grupe) Vijeća ministara BiH za izradu ZIDZJN koji bi trebao reformirati sistem javnih nabavki u BiH. Part-time konsultant i trener za javne nabavke. Održao preko 100 seminara i radionica za više konsultantskih kuća i BH vladu koje su pokrivale skoro sve aspekte nabavki. Izlagač na više međunarodnih konferencija i autor i koautor 7 knjiga i niza stručnih članaka.  Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program).

2.    Davor Vučković, dipl.ing.građ, IMPPM, Autoputevi RS

 Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću "Autoputevi Republike Srpske" -  Priprema projekata za  izgradnju autoputeva finansiranih od strane IFI institucija. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a i EIB-a, te na pripremi projekata za sufinansiranje od strane WBIF-a i IPA programa. Nosilac je titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). Project Manager i vođa PIU tima za autoput Prnjavor-Doboj.

3.  Tarik Duraković, dipl.ing.građ, IMPPM, JP Autoceste FBiH 

Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine – Služba za nabavke po međunarodnim procedurama na poziciji višeg stručnog saradnika za pripremu i realizaciju projekata. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a, EIB-a, KfW-a i drugih međunarodnih finansijskih institucija. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijama.

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 26.09.2018.

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Telefon: +387 33 621 268 

Fax: +387 33 621 273

Mob: +387 61 307 131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

       KVENTUM EDUKACIJA VIDEO  

PODIJELI:

TAGOVI:

Kventum

seminar

nabavke

primjena

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave