Seminar propisi i praktična primjena kancelarijskog i arhivskog poslovanja
Seminar propisi i praktična primjena kancelarijskog i arhivskog poslovanja Vlašić 10. - 12.02.2021.
PROPISI I PRAKTIČNA PRIMJENA KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA
PRIMJENA EU STANDARDA I NORMI
PRIMJENA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA (DMS)
SLUŽBENA TAJNA, EVIDENCIJE I ZAŠTITA TAJNIH PODATAKA
PEČAT - FAKSIMIL
Vlašić
10. - 12.02.2021.
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.
CILJEVI I SVRHA
Primjena novih propisa iz oblasti kancelarijskog poslovanja
Usklađivanje e-Pisarnice i e-Arhive sa novim Pravilnikom
Organizacija rada e-Pisarnice za rad od kuće
Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta
Odabir praktičnih načina postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
Izdvajanje akta upravnog postupka
Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-Pisarnice (DMS-a)
Primjeri dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
Elektronski potpis u praksi
Pravilno postupanje sa tajnama, tajnim podacima i odgovarajućim evidencijama
Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila
Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
SADRŽAJ
Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko - arhivskih poslova
Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
Arhivska knjiga - svrha i značaj
Akti upravnog postupka - definicija, evidentiranje i postupanje
Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
Lista kategorija registraturne građe
Uništavanje registraturne građe
Pečat i faksimil - ovlaštenja, upotreba i odgovornost
Pravila pisane i elektronske komunikacije
Upoznavanje sa e-Pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena
e-Pisarnica - upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
e-Pisarnica - podrška za rad od kuće
e-Arhiva - pohrana i čuvanje
Elektronski potpis - primjena u skladu sa propisima
Vrste i načini zaštite tajni
Postupanje sa tajnim aktima
Primjena EU standarda i normi
PREDAVAČ
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive. 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE
Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.
EFIKASNE METODE ZAŠTITE MENTALNOG ZDRAVLJA I POVEĆANJE MOTIVACIJE KOD ZAPOSLENIKA U VANREDNIM SITUACIJAMA
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
RASPORED RADA
10:00 - 16:00 srijeda 10.02.2021.
09:30 - 16:00 četvrtak 11.02.2021.
09:00 - 11:00 petak 12.02.2021.
METODOLOGIJA RADA
Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije. Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja. Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 05.02.2021.
KONTAKT INFORMACIJE:
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
A: Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T: +387 33 621 268
F: +387 33 621 273
M: +387 61 307 131
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.