Seminar propisi i praktična primjena kancelarijskog i arhivskog poslovanja

27.01.2021. 08:38 / Izvor: Akta.ba
Seminar propisi i praktična primjena kancelarijskog i arhivskog poslovanja

Seminar propisi i praktična primjena kancelarijskog i arhivskog poslovanja Vlašić 10. - 12.02.2021.

PROPISI I PRAKTIČNA PRIMJENA KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA

PRIMJENA EU STANDARDA I NORMI

PRIMJENA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA (DMS)

SLUŽBENA TAJNA, EVIDENCIJE I ZAŠTITA TAJNIH PODATAKA

PEČAT - FAKSIMIL

Vlašić

10. - 12.02.2021.

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

CILJEVI I SVRHA

Primjena novih propisa iz oblasti kancelarijskog poslovanja

Usklađivanje e-Pisarnice i e-Arhive sa novim Pravilnikom

Organizacija rada e-Pisarnice za rad od kuće

Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta

Odabir praktičnih načina postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja

Izdvajanje akta upravnog postupka

Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-Pisarnice (DMS-a)

Primjeri dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima

Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije

Elektronski potpis u praksi

Pravilno postupanje sa tajnama, tajnim podacima i odgovarajućim evidencijama

Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila

Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

SADRŽAJ

Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko - arhivskih poslova

Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)

Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe

Arhivska knjiga - svrha i značaj

Akti upravnog postupka - definicija, evidentiranje i postupanje

Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase

Lista kategorija registraturne građe

Uništavanje registraturne građe

Pečat i faksimil - ovlaštenja, upotreba i odgovornost

Pravila pisane i elektronske komunikacije

Upoznavanje sa e-Pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena

e-Pisarnica - upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom

e-Pisarnica - podrška za rad od kuće

e-Arhiva - pohrana i čuvanje

Elektronski potpis - primjena u skladu sa propisima

Vrste i načini zaštite tajni

Postupanje sa tajnim aktima

Primjena EU standarda i normi

PREDAVAČ

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive. 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE

Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

EFIKASNE METODE ZAŠTITE MENTALNOG ZDRAVLJA I POVEĆANJE MOTIVACIJE KOD ZAPOSLENIKA U VANREDNIM SITUACIJAMA

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

RASPORED RADA

10:00 - 16:00 srijeda    10.02.2021.

09:30 - 16:00 četvrtak  11.02.2021.

09:00 - 11:00 petak      12.02.2021.

METODOLOGIJA RADA

Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije. Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja. Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 05.02.2021.

 

KONTAKT INFORMACIJE:

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave