Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Seminar: Upravljanje ključnim kupcima

28.05.2020. 12:31 / Izvor: Akta.ba

Seminar: Upravljanje ključnim kupcima

Datum i mjesto održavanja: 16.06. - Sarajevo

Predavač: dr. sc. Sead Bašić

 

Seminar je ograničen na 20 učesnika, požurite sa prijavom!

 

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

 

U današnje vrijeme svaka ljudska djelatnost podrazumijeva odnos u kome jedna strana nešto prodaje, a druga strana je spremna da za to alocira određena finansijska sredstva da bi to kupila. Međutim, uvijek postoje “kupci” koji su značajniji od ostalih.

Navedeno pravilo ne važi samo u poslovnim odnosima koji su zasnovani na ostvarivanju profita, kao najvažnijem indikatoru uspješnosti poslovanja, nego i u nevladinom sektoru gdje postoje donatori koji su značajniji od drugih. Uspješnost rada nevladine organizacije zavisi od kvaliteta i uspješnosti prezentacije određenog projekta koji se nudi donatorima da ga finansiraju.

Uspješno poslovanje sa ključnim kupcima predstavlja ključ poslovanja svake kompanije, a dugoročno i opstanka iste.

U današnje vrijeme, “klatno moći“ je u najvećem broju slučajeva na strani ključnih kupaca. Što su prihodi koje kompanija na osnovu njih ostvaruje veći, to je teže sa njima poslovati. Da bi zaštitile svoj profit kompanije moraju usvojiti sofisticirana znanja i vještine u upravljanju svojim poslovanjem, ostvariti profitabilan način upravljanja ključnim kupcima i osigurati postizanje dugoročnih poslovnih ciljeva.

 

Teme seminara:

Prodajni proces kao završna faza u procesu razmjene (generički pristup);

Izvrsnost kao imperativ uspjeha;

Osnovna podjela kupaca;

Ko su ključni kupci?;

Podjela kupaca u odnosu na njihov potencijal (kategorizacija kupaca);

Upravljanje ključnim kupcima (KAM);

Ključni kupaci vs.transakcijski kupaci;

Faze u procesu poslovanja sa ključnim kupcima;

Kriteriji donošenja odluka kod ključnih kupaca;

Kreiranje portfolija ključnih kupaca;

Izgradnja kvalitetnog i dugoročnog odnosa s ključnim kupcima;

Primjeri iz prakse I razmjena iskustava učesnika trening – kursa.

 

Pohađanjem našeg seminara imate priliku da steknete potrebne vještine koje su vam neophodne za svakodnevno poslovanje sa ključnim kupcima poput:

Kako odabrati ključne kupce (koje pokazatelje koristiti kod klasifikacije kupaca);

Kako planirati i efikasno realizirati svakodnevno poslovanje sa ključnim kupcima (Key Account Management);

Kako izgraditi odlične odnose s vašim ključnim kupcima;

Kako usavršiti poslovnu komunikaciju sa ključnim kupcima;

Kako graditi bazu ključnih kupaca.

 

Ciljna skupina polaznika:

Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih kompanija, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati usješniji prodavači.

 

PREDAVAČ

dr. sc. Sead Bašić

Rođen u Sarajevu, gdje završava osnovnu i srednju školu, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet, gdje i diplomira. Magistarski studij kreiran od strane Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu i University of Turin, Faculty for business conducting (Scuola di Amministrazione Aziendale) uspješno završava i stječe dualnu diplomu Magistra ekonomskih nauka iz oblasti poslovnog upravljanja i European Master of Business Administration (MBA). Nakon toga se upisuje na doktorski studij na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu kreiranog u okviru Tempus projekta u suradnji s Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business koji s uspjehom završava odbranom doktorske teze pod nazivom “Primjena koncepta upravljanja ključnim kupcima u zemljama u tranziciji – teorijski i empirijski aspekti”.

U toku dosadašnjeg profesionalnog angažmana dr. Bašić je stekao praktična znanja iz različitih oblasti ekonomije. Od marta 1996. godine počinje svoju profesionalnu karijeru i do danas je radio u nekoliko različitih kompanija uključujući i nekoliko svjetski renomiranih kompanija kao što su Unilever, Heineken i Henkel, te domaćih kompanija kao što su ASA PVA, ASA PSS i Prevent BH na pozicijama country manager, direktor preduzeća ili direktor robnih marki, obavljajući odgovarajuće poslove i zadatke. Tokom svoje dosadašnje profesionalne karijere je pohađao veliki broj treninga koji su organizirani unutar kompanija u kojima je u tom trenutku radio. Trenutno je zaposlen na poziciji direktora za razvoj preduzeća TABS d.o.o. Sarajevo. Osim toga, Sead je napisao više članaka i uvodnika za različite stručne časopise te je više puta gostovao kao gost predavačna različitim predmetima dodiplomskog i postdiplomskog studija na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu iz oblasti menadžmenta, marketinga ili prodaje.

 

MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA SEMINARA

SYS Company edukacijski centar

Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo

Vrijeme: 16. juni, 10-16h

 

CIJENA SEMINARA

Kotizacija za učešće na seminaru Upravljanje ključnim kupcima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 10. juna iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

Učešće na seminaru

Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi

Materijal za pisanje

Potvrdu o učešću na seminaru

Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

 

 

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

 

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave