Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Seminar: Uslužna kultura - odnos prema klijentima/strankama

03.09.2018. 11:48 / Izvor: Akta.ba

USLUŽNA KULTURA - ODNOS PREMA KLIJENTIMA/STRANKAMA

RAZVOJ POSLOVNIH VJEŠTINA I EMOCIONALNE INTELIGENCIJE

 

Neum, 26.- 28.09.2018. godine

HOTEL SUNCE

 

Seminar namijenjen:

Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora koji pri obavljanju svojih poslovnih zadataka komuniciraju i dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima/strankama i za sve one koji žele unaprijediti i steći savremene vještine potrebne za unapređenje kvalitete rada.

 

Ciljevi seminara:

  • Usvajanje ključnih komunikacijskih vještina za unapređenje uslužne kulture
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Unapređenje poslovnih odnosa sa klijentima/strankama, saradnicima, kolegama i sl.
  • Upravljanje situacijom u teškim trenutcima sa zahtjevnim ("teškim") ljudima
  • Razumijevanja sopstvenog ponašanja u odnosima sa drugima
  • Usvajanje alata za povećanje produktivnosti i motivacije u radu
  • Razvijanje kompetencija emocionalne inteligencije
  • Jačanje međuljudskih odnosa i efikasno upravljanje konfliktima

                       

Sadržaj seminara:

 

  • Savremena uslužna kultura
  • Određivanje profila klijenta/stranke
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije
  • Poslovni bonton i kultura poslovnog ponašanja
  • Vrhunska usluga - Primjena poslovnog standarda kod vrhunskog usluživanja klijenata/stranaka
  • Efikasna komunikacija: direktna, telefonska, e-mail, internet, mediji i slično
  • Važnost neverbalne i paraverbalne komunikacije u radu
  • Čitanje neverbalnih znakova kod klijenata/stranaka i upravljanje situacijom
  • Primanje i davanje povratnih informacija - “Feedback“
  • Prepoznavanje “teških“ klijenata/stranaka i efikasno upravljanje problemima
  • Važnost organizacijske psihologije i interpersonalnih vještina u radnom okruženju
  • Praktična primjena alata i tehnika efikasnog upravljanja konfliktima
  • Emocionalna inteligencija
  • Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama
  • Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
  • Organizacijski i individualni pristup stresu

 

Raspored seminara:

10:00 - 16:00  srijeda       26.09.2018.

09:30 - 16:00  četvrtak     27.09.2018.

09:00 - 11:00  petak         28.09.2018

 

Metodologija rada:

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika.  Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično.

 

Predavač:

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:

PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:

LINK ZA ONLINE REGISTRACIJU

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 18.09.2018.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Telefon: +387 33 621 268 

Fax: +387 33 621 273

Mob: +387 61 307 131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

       KVENTUM EDUKACIJA VIDEO  

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave