Seminar: Vještine uredskog poslovanja 24.-26.09.2014.

03.09.2014. 09:35 / Izvor: eKapija.ba
Seminar: Vještine uredskog poslovanja 24.-26.09.2014.

Glavni ciljevi seminara i koristi za učesnike: Razviti komunikacijske vještine i produbiti postojeće, identifikovati kradljivce ponašanja, naučiti upravljati stresom u konfliktnim situacijama te primjeniti naučeno.

Seminar: Vještine uredskog poslovanja

Datum: 24.-26.09.2014.

Mjesto: SPLIT

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

Kontakt osoba: Nadira Duraković

e-mail: business.educa@gmail.com, info@businesseduca.com

www.businesseduca.com

Rok za prijavu je 17.09.2014.

Čista je zabluda da poslovni sistem koji ne koristi računar u poslovanju nema informacioni sistem.

Međutim, ponekada se pored računara koriste i kartoteke, u kojima se nalaze podaci u interesu poslovanja na papiru.

Stoga se može konstatovati da je informacioni sistem svaki sistem koji se koristi u poslovanju sa zadatkom prikupljanja, razvrstavanja obrade, čuvanja i raspoređivanja podataka i on ne mora biti podržan računarom da bi se nazivao informacioni.

Velika količina podataka koje je potrebno pohraniti i obraditi najznačajni je kriterij za donošenje odluke o informatizaciji poslovanja.

Opšta definicija određuje ured (kancelariju) kao organizacionu cjelinu koju čine djelatnost pojedinca ili skupine pojedinaca pri upravljanju informacijama tokom poslovanja.

Zbog bržeg obavljanja poslova u uredu (kancelariji), uz što manje materijalne troškove postupka, pri dobiti i konkurentnosti na tržištu, kancelarijski –uredski poslovi bili su među prvima koje su poslodavci željeli automatizovati.

Kako je nesporno da se poslovi obavljaju putem akta (poslovanja ili upravnog akta) dakle putem informacija, onda je razumljivo da je u privrednim društvima bilo neopohodno organizovati i sistematizovati poslove i službe koji će se baviti kancelarijskim poslovanjem u užem i širem smislu i te poslove automatizovati odnosno podržati računarima.

Da bi efikasno upravljali uredskim poslovima u ovom turbulentnom vremenu potrebno je da posjedujemo određene vještine i znanja kako da na najlakši način prebrodimo sve iznenadne situacije.Ponekad i planovi koje radimo i kojih se pridržavamo služe nam samo da otpočnemo naš radni dan.Adekvatno upravljanje vremenom nam pomaže da se riješimo kradljivaca vremena i identifikujemo ih.U većini slučajeva zbog iznenadnih situacija često se nalazimo pod stresom,što je još jedna negativnost pri upravljanju radnim zadacima. Ponekad rad sa strankama/klijentima nam onemogućava da efikasno radimo naročito kada se radi o teškim strankama gdje ni najuspješnija komunikacija ne pomaže.

Glavni ciljevi seminara i koristi za učesnike:

· Razviti komunikacijske vještine i produbiti postojeće, identifikovati kradljivce ponašanja, naučiti upravljati stresom u konfliktnim situacijama te primjeniti naučeno.

SEMINAR NAMJENJEN

Menadžerima, rukovodiocima, šalterskim zaposlenicima i zaposlenicima koji rade sa strankama, tehničkim sekretarima, tajnicama, koordinatorima, državnim službenicima i namještenicima, prodajnim timovima, javnim organizacijama, javnim preduzećima i ustanovama, privatnim preduzećima, općinama/opštinama i svima kojima ova tema može pomoći u organizovanju svakodnevnih radnih zadataka i ličnom razvoju.

Kratki sadržaj seminara:

- Uredsko/kancelarijsko poslovanje sa elektronskim

- Vještine upravljanja vremenom

- Interna i eksterna komunikacija ključ uspješnog poslovanja

- Pružanje povratne informacije

- Stres i vještine upravljanja konfliktnim situacijama

Metode rada:

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja koja ćete moći primjeniti u svojim organizacijama.

Predavači:Prof.dr.Jagoda Nedić i mr.sc.Nadira Duraković

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave