Seminar: Vještine uspješnog poslovanja u radnom okruženju

05.05.2014. 09:25 / Izvor: eKapija.ba
Seminar: Vještine uspješnog poslovanja u radnom okruženju

Umijeće dobrog prezentiranja i komuniciranja je neophodno bez obzira da li radite prodajnu prezentaciju, prezentirate važan projekat, vodite poslovni sastanak ili čak prezentirate svoj rad pred saradnicima ili korisnicima usluga.

Seminar: Vještine uspješnog poslovanja u radnom okruženju

Datum: 29.- 31.05.2014.

Mjesto: BRELA, Hotel Marina

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

Kontakt osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com, durakovicnadira@yahoo.com

Rok za prijavu je: 19.05.2014.

Danas u poslovnom okruženju je veoma važno poznavanje prezentacijiskih i komunikacijskih vještina. Bez obzira na kojim poslovima radite i kojoj poziciji uvijek  je potrebno komunicirati sa drugima. Način na koji to radimo ostavlja prvi dojam na našeg sagovornika ili grupu kojoj nešto prezentiramo. Prezentacijske i komunikacijske vještine su jako važne ukoliko moramo nešto važno predstaviti, obratiti se javnosti, ukoliko mjenjamo radno mjesto ili započinjemo novu karijeru, ukoliko radimo na projektima, radimo timski ili jednostavno podnosimo izvještaj. Govorom tijela i razumjevanja u komunikaciji ostavljamo dojam samouvjerenosti što je veoma važno za uspješnu karijeru.

Umijeće dobrog prezentiranja i komuniciranja je neophodno bez obzira da li radite prodajnu prezentaciju, prezentirate važan projekat, vodite poslovni sastanak ili čak prezentirate svoj rad pred saradnicima ili korisnicima usluga. Osnovni cilj je poslati jasnu, uvjerljivu i učinkovitu poruku jer mala greška može nas dovesti u neugodnu situaciju bilo da je nešto prezentirano unutar ili izvan organizacije jer kada nešto se kaže to više nemožemo povratiti. Savladavanjem vještina prezentiranja i poslovnog komuniciranja otvaramo vrata uspješnog poslovanja, snalaženja u različitim situacijama jer dobra i kvalitetna komunikacija mnogo govori o nama samima.

Da bi efikasno upravljali radnim zadacima u ovom turbulentnom vremenu potrebno je da posjedujemo određene vještine i znanja kako da na najlakši način prebrodimo sve iznenadne situacije. Ponekad i planovi koje radimo i kojih se pridržavamo služe nam samo da otpočnemo naš radni dan.

Adekvatno upravljanje vremenom nam pomaže da se riješimo kradljivaca vremena i identifikujemo ih. U većini slučajeva zbog iznenadnih situacija često se nalazimo pod stresom, što je još jedna negativnost pri upravljanju radnim zadacima. Ponekad rad sa strankama/klijentima nam onemogućava da efikasno radimo naročito kada se radi o teškim strankama gdje ni najuspješnija komunikacija ne pomaže. Rad u timu ili u nekoj komisiji može biti nemoguć ukoliko nisu pravilno određene uloge u timu,nisu adekvatno postavljeni ciljevi i zadaci i na kraju bez dvosmjerne i višesmjerne komunikacije osuđeni smo na propast.

KORISTI ZA UČESNIKE SEMINARA

Osnova  seminara je težnja produbljivanja saznanja i  iskustva u razumjevanju teorijskog i praktičnog u smislu poslovnih komunikacija u svrhu sticanja vještine  u cilju postizanja poslovnog uspjeha. Polaznici seminara će savladati osnovne elemente prezentacijskih i komunikacijskih vještina, vještina javnog nastupa, neverbalne komunikacije i upravljanja stresnim situacijama, te kroz interaktivni rad i vježbe pomoću savjeta naučiti kako ostaviti bolji dojam o sebi i kako vježbati i usavršiti svoje prezentacijske, komunikacijske vještine i vještine javnog nastupa.

SEMINAR JE NAMJENJEN:

Menadžerima, direktorima, rukovodiocima, državnim službenicima i zaposlenima koji rade na projektima, marketinškim stručnjacima, zaposlenima u odnosima s javnošću, šalterskim radnicima koji imaju direktnu komunikaciju sa korisnicima usluga, stručnjacima za prodaju, tajnicama, administraciji, sekretarima, javnim institucijama, privatnim i javnim preduzećima,općinama/opštinama i svima koji imaju potrebu poraditi na stjecanju vještina poslovanja u radnom okruženju.

Kratki sadržaj seminara:

 

•      vještine poslovnog komuniciranja

•      efikasno rješavanje konfliktnih situacija

•      vještine prezentiranja i javnog nastupa

•      upravljanje stresnim situacijama u radnom okruženju

•      vještine elektronskog poslovanja za efikasan i uspješan ured/kancelariju

 

Metode rada:

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

Predavači: Jagoda Nedić i Nadira Duraković

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave