Prijavite se na seminar: Planiranje budžeta i finansijki izvještaj te upravljanje rizicima

16.06.2021. 08:14 / Izvor: Akta.ba
Prijavite se na seminar: Planiranje budžeta i finansijki izvještaj te upravljanje rizicima

Bit će riječi i o zaštiti mentalnog zdravlja na radnom mjestu.

INTERAKTIVNI SEMINAR SA PRAKTIČNIM PRIMJERIMA

 

USPOSTAVLJANJE I UPRAVLJANJE RIZICIMA U ORGANIZACIJI

PROCESI UVOĐENJA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE

PLANIRANJE BUDŽETA I FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ U INSTITUCIJAMA BiH

&

ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA NA RADNOM MJESTU

Neum

07. - 09.07.2021.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, finansijskim i drugim službenicima. Takođe je namijenjen svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a te načinom planiranja budžeta, pripreme i popunjavanja polugodišnjeg finansijskog izvještaja u institucijama BiH.

CILJEVI I SVRHA

  • Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora i članova radne grupe za FUK
  • Praktično popunjavanje obrazaca nužnih za uspostavljanje FUK-a
  • Pravilno uspostavljanje Strategije upravljanja rizicima
  • Razmatranje i detaljno značenje Akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a
  • Upoznavanje sa obrascima potrebnim za polugodišnje finansijsko izvještavanje

 

SADRŽAJ

I. FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA

  • Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
  • Uvod u FUK – teorija i praksa
  • pifc / definicija / djelokrug / svrha / osnovne karakteristike
  • Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a
  • važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica
  • Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavljanje internih kontrola
  • Godišnje izvještavanje o internim kontrolama
  • obrazac GI-IK
  • Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima
  • Uputstva za izradu poslovnih procesa
  • popisi poslovnih procesa
  • mape poslovnih procesa
  • obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
  • registar rizika

 

II. PLANIRANJE BUDŽETA I FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ U INSTITUCIJAMA BiH

  • Planiranje budžeta
  • Zakonski i podzakonski okvir finansijskog izvještavanja
  • Finansijsko izvještavanje i svrha
  • Potrebne pripremne radnje prije finansijskog izvještavanja
  • Obrasci za finansijsko izvještavanje

PREDAVAČ

Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo.

Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE

Ključni cilj implementacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

  • ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA NA RADNOM MJESTU
  • PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

RASPORED RADA

09:30 - 16:00 srijeda    07.07.2021.

09:30 - 16:00 četvrtak  08.07.2021.

09:00 - 11:00 petak      09.07.2021.

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

 

  • Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 25.06.2021.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 01.07.2021.

 

KONTAKT INFORMACIJE

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba

TAGOVI:

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave