Interaktivni seminar sa radionicama jedinstven pristup: Drugačije od tradicionalnog

25.01.2022. 10:23 / Izvor: Akta.ba
seminar

Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu.

KLJUČNE KOMPETENCIJE SADAŠNJOSTI I BUDUĆNOSTI

JAČANJE PROFESIONALNIH ODNOSA KROZ KOLABORACIJU I TIMSKI RAD

SPOSOBNOST RJEŠAVANJA PROBLEMA I PRILAGOĐAVANJA PROMJENAMA

SAMOSVIJEST, MENTALNI MODELI I LIČNI RAZVOJ

16. - 18.02.2022.

Zlatibor
 

SEMINAR NAMJENJEN 
Zaposlenicima svih profila (direktorima, rukovodiocima, menadžerima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje ključnih kompetencija u svakodnevnom poslovanju.

CILJEVI I SVRHA

  • Poboljšanje ličnih performansi i unapređenje rada sa drugima
  • Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
  • Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj ključnih kompetencija
  • Sticanje vještina i znanja o učinkovitom upravljanju konfliktima
  • Usvajanje novih znanja/vještina i postizanje održive promjene ponašanja
  • Savladati vještine snalaženja u zahtjevnim poslovnim situacijama
  • Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja
  • Motivisanje učesnika da kontinuirano primjenjuju naučene tehnike

SADRŽAJ

KLJUČNE KOMPETENCIJE 21. STOLJEĆA

  • Poboljšanje radnih performansi - principi povećanja lične motivacije i produktivnosti
  • Analiza i izrada plana razvoja kompetencija neophodnih na vašem radnom mjestu
  • Alati i tehnike brzog usvajanja i unapređenja ključnih kompetencija

JAČANJE PROFESIONALNIH ODNOSA KROZ KOLABORACIJU I TIMSKI RAD

  • Percepcija trenutnog radnog okruženja kroz poslovnu psihologiju
  • Kako razvijati svoje potencijale i efikasno upravljati svakodnevnim poslovnim izazovima?
  • Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva
  • Umjetnost dijaloga - osnovni alat timskog učenja
  • Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja
  • Prepoznavanje uloga i uticaj na pojedinca (tehnike i trikovi)

SPOSOBNOST RJEŠAVANJA PROBLEMA I PRILAGOĐAVANJA PROMJENAMA

  • Kognitivna fleksibilnost - prilagođavanje misli i ponašanja u novim i neočekivanim situacijama
  • Sposobnost prilagođavanja/“Kvocijent prilagođavanja (AQ - adaptability quotient)”
  • Snalaženje u promjenama kroz organizaciju (planiranje), upornost i samopouzdanje
  • Novi poslovni modeli komunikacije i kritičko razmišljanje
  • Kreativno rješavanje problema kroz stvaranje novih obrazaca ponašanja i rada

 

SAMOSVIJEST, MENTALNI MODELI I LIČNI RAZVOJ

  • Percepcija i perspektiva radnog okruženja - skriveni obrasci i fenomeni
  • Mentalno zdravlje kao faktor produktivnosti zaposlenika
  • Veza između konflikta i mentalnog zdravlja pojedinca
  • Koraci prema samosvijesti - tehnike promjene ponašanja i uvjerenja
  • Uticaj na sebe - svjesnost, lična kontrola i odabir “prave reakcije“ u stresnoj situaciji
  • Empatija i emocionalna samoregulacija

PREDAVAČ

Alen Buljubašić

dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

RASPORED RADA

10:00 - 16:00 srijeda 16.02.2022.

09:30 - 16:00 četvrtak 17.02.2022.

09:00 - 11:00 petak 18.02.2022.

METODOLOGIJA RADA

  • Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe i radionice.
  • Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu. Usvojene vještine pomažu učesnicima da koriste stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije, sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.
  • Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva i demonstracija.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

mjera zaštite

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 07.02.2022.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem PDF PROSPEKT

Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 11.02.2022.

KONTAKT INFORMACIJE

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

T: +387 33 621 268
M+387 61 307 131
F:  +387 33 621 273
E:  info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I BiH

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave