Interaktivni seminar: Osnovna koncepcija modernog poslovanja i savremene kompetencije zaposlenika

25.05.2022. 08:27 / Izvor: Akta.ba
seminar

Seminar je također pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje savremenih kompetencija u svakodnevnom poslovanju.

INTERAKTIVNI SEMINAR + RADIONICA

ORGANIZACIJA KOJA UČI: OSNOVNA KONCEPCIJA MODERNOG POSLOVANJA I SAVREMENE KOMPETENCIJE ZAPOSLENIKA

RJEŠAVANJE PROBLEMA PRIMJENOM KLJUČNIH VJEŠTINA TIMSKOG RADA

UNAPREĐENJE MEĐULJUDSKIH ODNOSA KROZ SPOSOBNOST KOGNITIVNE FLEKSIBILNOSTI

SAVREMENI ALATI LJUDSKIH POTENCIJALA: SAMOSVIJEST, PERCEPCIJA I MENTALNI MODELI

Baška Voda

22. - 24.06.2022.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (direktorima, rukovodiocima, menadžerima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je također pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje savremenih kompetencija u svakodnevnom poslovanju.

CILJEVI I SVRHA

  • Poboljšanje ličnih performansi i unapređenje rada sa drugima
  • Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
  • Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj ključnih kompetencija
  • Sticanje vještina i znanja o učinkovitom upravljanju konfliktima
  • Usvajanje novih znanja/vještina i postizanje održive promjene ponašanja
  • Savladati vještine snalaženja u zahtjevnim poslovnim situacijama
  • Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja
  • Motivisanje učesnika da kontinuirano primjenjuju naučene tehnike

SADRŽAJ

SAVREMENE KOMPETENCIJE ZAPOSLENIKA

  • Poboljšanje radnih performansi - principi povećanja lične motivacije i produktivnosti
  • Analiza i izrada plana razvoja kompetencija neophodnih na vašem radnom mjestu
  • Alati i tehnike brzog usvajanja i unapređenja ključnih kompetencija

RJEŠAVANJE PROBLEMA - TIMSKI RAD

  • Percepcija trenutnog radnog okruženja kroz poslovnu psihologiju
  • Kako razvijati svoje potencijale i efikasno upravljati svakodnevnim poslovnim izazovima?
  • Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva
  • Umjetnost dijaloga - osnovni alat timskog učenja
  • Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja
  • Prepoznavanje uloga i uticaj na pojedinca (tehnike i trikovi)

UNAPREĐENJE MEĐULJUDSKIH ODNOSA - KOGNITIVNA FLEKSIBILNOST

  • Kognitivna fleksibilnost - prilagođavanje misli i ponašanja u novim i neočekivanim situacijama
  • Sposobnost prilagođavanja/“Kvocijent prilagođavanja (AQ - adaptability quotient)”
  • Snalaženje u promjenama kroz organizaciju (planiranje), upornost i samopouzdanje
  • Novi poslovni modeli komunikacije i kritičko razmišljanje
  • Kreativno rješavanje problema kroz stvaranje novih obrazaca ponašanja i rada
  • Sistemsko razmišljanje i percepcija - skup alata za rješavanje problema

SAVREMENI ALATI: SAMOSVIJEST, PERCEPCIJA I MENTALNI MODELI

  • Percepcija i perspektiva radnog okruženja - skriveni obrasci i fenomeni
  • Mentalno zdravlje kao faktor produktivnosti zaposlenika
  • Veza između konflikta i mentalnog zdravlja pojedinca
  • Koraci prema samosvijesti - tehnike promjene ponašanja i uvjerenja
  • Uticaj na sebe - svjesnost, lična kontrola i odabir “prave reakcije“ u stresnoj situaciji
  • Empatija i emocionalna samoregulacija

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

RASPORED RADA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda 22.06.2022.

09:30 - 16:00 četvrtak 23.06.2022.

09:00 - 11:00 petak 24.06.2022.

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe i radionice. Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu. Usvojene vještine pomažu učesnicima da koriste stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije, sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva i demonstracija.

 
                                                                 Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

                                   Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 9.6.2022.09.06.2022.


Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku.

Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE.

 

                                                                                  Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 15.06.2022.

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
F:  +387 33 621 273
E:  info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I BiH

www.kventum.ba         

www.facebook.com/kventum.ba      

                 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave