Razvoj efikasnosti i efektivnosti procesa i funkcija u kancelarijskom i arhivskom poslovanju

30.05.2022. 08:59 / Izvor: Akta.ba
seminar

Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.

INTERAKTIVNI SEMINAR

RAZVOJ EFIKASNOSTI I EFEKTIVNOSTI PROCESA I FUNKCIJA

U KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU

 

ULOGA I ZNAČAJ PRIMJENE PROPISA U PRAKSI

POSTUPAK SA OSJETLJIVOM ARHIVSKOM GRAĐOM

TRADICIONALNO I ELEKTRONSKO KANCELARIJSKO POSLOVANJE

e-PISARNICA I e-ARHIVA

PRAKTIČNA ZNANJA, ISKUSTVA I SLUČAJEVI IZ PRAKSE

 

Neum

29.06. - 01.07.2022.

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

CILJEVI I SVRHA

  • Zakonski okvir obavljanja kancelarijskog poslovanja - primjena propisa
  • Interno i eksterno upravljanje dokumentacijom elektronskim putem
  • Primjena IT tehnologija u skladu sa propisima
  • Pravilna i propisna službena komunikacija elektronskom poštom
  • Upoznavanje sa elektronskim potpisom u praksi
  • Upravljanje dokumentacijom od nastanka do uništenja ili arhiviranja
  • Tajnost podataka - određivanje i zaštita
  • Upoznavanje sa pravnim okvirima pečata i faksimila
  • Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

SADRŽAJ

  • Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko - arhivskih poslova
  • Osnove kancelarijskog poslovanja
    ​- propisi, načela, evidencije, arhiviranje
  • Akti upravnog postupka
    definicija, evidentiranje i postupanje
  • Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
  • Lista kategorija registraturne građe
  • Pečat i faksimil
    ovlaštenja, upotreba i odgovornost
  • Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
  • Arhivska knjiga
  • Uništavanje registraturne građe
    ​- svrha i značaj
  • Pravila pisane i elektronske komunikacije
  • Upoznavanje sa e-Pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena
  • e-Pisarnica
    upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
  • ​e-Pisarnica
    podrška za rad od kuće
  • e-Arhiva
    pohrana i čuvanje
  • Elektronski potpis
    ​- primjena u skladu sa propisima
  • Vrste i načini zaštite tajni
  • Postupanje sa tajnim aktima
  • Primjena EU standarda i normi

PREDAVAČ

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive

30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom

RASPORED RADA

10:00 - 16:00 srijeda 29.06.2022.

09:30 - 16:00 četvrtak 30.06.2022.

09:00 - 11:00 petak 01.07.2022.

METODOLOGIJA RADA

  • Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
  • Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja.
  • Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.

 

                                                                              Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

                                                         Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika

                           iz iste organizacije do 16.06.2022. 16.06.2022.16.06.2022.

 

                                  Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku.

Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE.

 

                                                                                  Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 22.06.2022.

 

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
F:  +387 33 621 273
E:  info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I BiH

www.kventum.ba         

www.facebook.com/kventum.ba      

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave