al
Soft Skills: Razvoj poslovnih vještina potrebnih svakom zaposleniku​

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Soft Skills: Razvoj poslovnih vještina potrebnih svakom zaposleniku​

25.02.2019. 10:21 / Izvor: Akta.ba

"SOFT SKILLS"

RAZVOJ POSLOVNIH VJEŠTINA POTREBNIH SVAKOM ZAPOSLENIKU

Split, 20. – 22.03.2019. godine

 

 

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih rezultata.

 

CILJEVI SEMINARA

 

  • Upoznavanje sa najvažnijim poslovnim vještinama u savremenom radu
  • Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
  • Određivanje psihološkog profila i razumijevanje samog sebe (sposobnosti, slabosti, reakcije u različitim situacijama i sl.)
  • Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj bilo koje vještine
  • Unapređenje organizacije poslovanja i kvalitete rada
  • Uspješnija realizacija svakodnevnih i zahtjevnih radnih zadataka
  • Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji
  • Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja

 

SADRŽAJ SEMINARA

 

      “SOFT SKILLS“ U SVAKODNEVNOM RADU

  • Percepcija trenutnog radnog okruženja
  • Uticaj “soft skills“ na poslovni i privatni život
  • Kako razvijati svoje potencijale i efikasno rješavati probleme?

 

      PSIHOLOŠKI PROFIL

  • Kako vidim i doživljavam sebe?
  • Moje sposobnosti, mane i reakcije
  • Razumijevanje sebe

 

      KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE

  • Vještina pisanja 
  • Uticaj na druge kroz vještinu aktivnog slušanja 
  • Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija
  • Primjena alata i tehnika za uspješnu komunikaciju

 

      POSLOVNI ODNOSI

  • Rukovodioc - Zaposlenik & Zaposlenik - Rukovodioc
  • Timski rad
  • Kvalitetna uslužna kultura - Rad sa klijentima
  • Vještina "umrežavanja"
  • Uticaj na druge (tehnike i trikovi)

 

      ODNOS PREMA SEBI

  • Percepcija
  • Upravljanje vremenom
  • Samomotivacija
  • Fleksibilnost 
  • Kritičko razmišljanje i rješavanje problema
  • Samopouzdanje
  • Emocionalna inteligencija

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

RASPORED SEMINARA

Registracija učesnika 09:30 – 10:00

10:00 - 16:00 srijeda    20.03.2019.

09:30 - 16:00 četvrtak  21.03.2019.

09:00 - 11:00 petak      22.03.2019.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične individualne i timske vježbe. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:   PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:  ONLINE REGISTRACIJA

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 13.03.2019.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel:+38733621268  

Fax:+3873362 273

Mob:+38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

 

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave