Strategija razvoja i praktična implementacija sistema finansijskog upravljanja i kontrole

27.09.2021. 09:52 / Izvor: Akta.ba
Strategija razvoja i praktična implementacija sistema finansijskog upravljanja i kontrole

Interaktivni seminar se odrava na Zlatiboru od 27. - 29.10.2021.

INTERAKTIVNI SEMINAR

STRATEGIJA RAZVOJA I PRAKTIČNA IMPLEMENTACIJA

SISTEMA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE

POPIS, MAPIRANJE I DOKUMENTOVANJE POSLOVNIH PROCESA

POLITIKE, PROCEDURE I AKTIVNOSTI ZA PROVOĐENJE INTERNIH KONTROLA

PROCESI UPRAVLJANJA RIZICIMA 

PRIMJERI DOBRE I LOŠE PRAKSE UVOĐENJA SISTEMA FUK

PRAKTIČNI PRIKAZI I PREPORUKE ZA UNAPREĐENJE SISTEMA FUK

Zlatibor

27. - 29.10.2021.

SEMINAR NAMIJENJEN

Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, početnicima u procesu uvođenja FUK-a, finansijskim i drugim službenicima te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a.

CILJEVI I SVRHA

  • Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK
  • Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK
  • Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK-a
  • Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima
  • Razmatranje i detaljno značenje smjernica za upravljanje rizicima
  • Razmatranje i detaljno značenje akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a

SADRŽAJ

  • Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
  • Uvod u FUK – teorija i praksa
  • pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike
  • Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a
  • važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica
  • Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavljanje internih kontrola
  • Godišnje izvještavanje o internim kontrolama
  • obrazac GI-IK
  • Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima
  • Uputstva za izradu poslovnih procesa
  • popisi poslovnih procesa
  • mape poslovnih procesa
  • obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
  • registar rizika
  • Praktični prikaz popunjavanja obrasca GI-IK
  • Praktični prikaz popunjavanja obrasca za FUK
  • Praktični prikaz procjene veličine rizika
  • Praktični prikaz popunjavanja Operativnog godišnjeg akcijskog plana

PREDAVAČ

Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo.

Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE

Posebna pažnja će biti posvećena na izgradnji samosvijesti, sposobnosti prilagođavanja i razvoju ličnih potencijala. Usvojena znanja pomoći će učesnicima da sagledaju sopstveni nivo emocionalne inteligencije (EQ) i da razviju strategije kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji, kako upravljati emocijama i kako “uključiti“ razum što predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Zahvaljujući usvojenom znanju iz oblasti poslovne psihologije učesnici će postati svjesniji sebe i otkriti svoje potencijale za uspješan rad u današnjem vremenu. Ključni cilj predstavlja unapređenje kvaliteta poslovanja kroz razvoj profesionalne uloge i poslovne svijesti pojedinca.

  • RAZVOJ SAMOSVIJESTI I SAMOKONTROLE (EQ) U TRENUTNOM POSLOVNOM OKRUŽENJU

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

RASPORED RADA

09:30 - 16:00 srijeda    27.10.2021.

09:30 - 16:00 četvrtak  28.10.2021.

09:00 - 11:00 petak      29.10.2021.

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 

Kventum se prilagođava grupi i pojedincu!

 

  • Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 15.10.2021.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 20.10.2021.

KONTAKT INFORMACIJE

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave