Uloga i značaj informacionih sistema u kancelarijskom poslovanju
Kancelarijsko poslovanje je ključna djelatnost od koje zavisi uspješan rad organa i organizacija.
Interquality poziva da se prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju na temu:
"ULOGA I ZNAČAJ INFORMACIONIH SISTEMA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU"
Zlatibor, 10. – 12. 04. 2019. HOTEL "OLIMP"
PROSPEKT Zlatibor IS-kancelarijsko 10.-12.04 LINK
PRIJAVNICA Zlatibor IS-kancelarijsko 10.-12.04.2019 LINK
Stručno usavršavanje namjenjeno je za: državne službenike, namještenike i sve zaposlenike.
Rok za prijavu do: 02.04.2019. do 14 sati
Kancelarijsko poslovanje je ključna djelatnost od koje zavisi uspješan rad organa i organizacija.
U novoj ekonomiji znanja primjena i upotreba informacionih sistema predstavalja imperativ u poslovanju jer omogućavaju prikupljanje, čuvanje, obradu infomacija potrebnih za odlučivanje, povećavaju brzinu poslovnog odlučivanja na srednjim i nižim organizacionim nivoima i doprinose kvaliteti poslovnog odlučivanja. Informacioni sistem, djelujući u okvirima poslovnih procesa ostavaruju komunikaciju sa okolinom ali i unutar vlastitih organzacionih struktura. Implementacija informacionih sistema u procese predstavlja kombinaciju planiranih procedura i pažljivo dizajniranih formi sa jedne strane i krajnjih korisnika. Ono osigurava uslove za rad organa i organizacija, priprema i koordinira njihovim radom na izvršavanju njihovih osnovnih funkcija.
Obzirom da je proces kancelarijskog poslovanja jedan od najznačajnijih organizacionih procesa, sa istim je potrebno upravljati na adekvatan način. Informacioni sistemi za upravljanje dokumentacijom i arhivskom građom u elektronskom obliku predstavljaju rješenje problema i omogućuju jednostavan i brz pristup korisnicima.
Ciljevi seminara:
- Upoznati učesnike kako i na koji način primjeniti sigurnosne mjere za zaštitu podataka i informacija;
- Ukazati na značaj informacionih sistema u kancelarijskom poslovanju.
Program seminara:
- Uloga i značaj informacionih sistema u upravljanju i realizaciji procesa kancelarijskog poslovanja;
- Novi pristupi u radu sa dokumentima u papirnom i elektronskom obliku – DMS sistem za elektronsko upravljanje dokumentima i procesima
- Životni ciklus dokumenta od njegovog nastanka do arhiviranja;
- Postupanje sa klasificiranim dokumentima sukladno važećim propisima;
- Organizacija i upravljanje informacionom sigurnošću, primjena organizacionih i tehničkih mjera zaštite dokumenata.
Predavač:
mr. Zineta Ćemerlić, prof.
EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta
CIS Information Security Manager
Dnevni raspored rada:
- 10.04.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
- 11.04.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
- 12.04.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati
Kotizacija za stručno usavršavanje: 350 KM – 175 EUR.
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.
Način prijave na seminar:
Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na našu e-mail adresu: info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 545.
Instrukcije za uplate iz BiH:
SBERBANK BH d.d.
Račun broj: 1401010014117413
Instrukcije za inozemne uplate:
IBAN: BA 39-140 101 1200024669
SWIFT: SABRBA22
--
Ukoliko želite odjavu sa naše mailing liste, pošaljite nam
na e-mail: info@interquality.ba ključna riječ: ODJAVA.
--
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo
Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
Ul. Ibrahima Ljubovića br. 15
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Mob: +387 62 991 244
Mob: +387 61 491 413
Tel: +387 33 762 545
Fax: +387 33 762 546
E-mail: info@interquality.ba
E-mail: ismet.kapo@interquality.ba
E-mail: zineta.cemerlic@interquality.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.