Unapređenje kancelarijskog i arhivskog poslovanja i poslovnih vještina

13.08.2014. 09:08 / Izvor: eKapija.ba
Unapređenje kancelarijskog i arhivskog poslovanja i poslovnih vještina

Kancelarijsko poslovanje nije samo sebi cilj, ono služi da se osnovni poslovi pravilno razumiju, planiraju, na vrijeme otpočnu i završe.

Unapređenje kancelarijskog i arhivskog poslovanja i poslovnih vještina

Dubrovnik, 04. - 06.09.2014.

Prijave poslati do 29.08.2014.

Kancelarijsko poslovanje nije samo sebi cilj, ono služi da se osnovni poslovi pravilno razumiju, planiraju, na vrijeme otpočnu i završe. Ono osigurava uslove za rad organa i organizacija, priprema i koordinira njihovim radom na izvršavanju njihovih osnovnih funkcija. Osnovni zadatak kancelarijskog poslovanja je zaštita vjerodostojnosti akta dok se on nalazi kod stvaraoca. Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze.

Naglasak je na primjeni elektronskog poslovanja na kojem danas leži kancelarijsko i arhivsko poslovanje.

Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima i ostvarivanju boljih rezultata rada i zadovoljstva stranaka. Uspjeh organizacije u velikoj mjeri počiva na stepenu izgrađenosti odnosa sa strankama/klijentima, saradnicima i poslovnim partnerima.

Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usvršavanja rada svake organizacije.

Cilj seminara:

• Razvijanje i usavršavanje znanja iz oblasti kancelarijskog, arhivskog i elektronskog poslovanja u skladu sa savremenim zahtjevima poslovanja i u skladu sa EU principima.

• Unapređenje rada i poslovnih vještina u savremenom radnom okruženju

Predavači:

Azemina Hujdur-Vrhovčić, Voditelj pisarnice

Alen Buljubašić dipl. pedagog-psiholog

Program seminara:

I. Kancelarijsko i arhivsko poslovanje:

• Regulativa i načela kancelarijskog i arhivskog poslovanja;

• Elektronsko poslovanje – E protokol i E arhiva;

• Evidencije po zakonu o tajnim podacima u skladu sa EU standardima;

• Upotreba pečata;

II: Unapređenje poslovnih vještina:

• Poslovna komunikacija;

• Motivacija i samomotivacija;

• Prevencija i upravljanje konfliktima;

• Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu

Način rada na seminaru:

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Metode rada su: rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.

Tel: + 387 33 762 545

Fax: + 387 33 762 546

Mob: + 387 61 307 131

Mail: info@interquality.ba

Voditelj seminara: Alen Buljubašić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave