Unapređenje kvalitete rada administrativnih djelatnika

02.04.2018. 11:32 / Izvor: Akta.ba
Unapređenje kvalitete rada administrativnih djelatnika

Seminar  je  namijenjen  administrativnim  djelatnicima svih razina kao i svima koji se bave poslovima upravljanja administracijom.

INTERQUALITY d.o.o. Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju organizuje seminar:

UNAPREĐENJE KVALITETE  RADA ADMINISTRATIVNIH  DJELATNIKA U CILJU PODRŠKE  RUKOVODSTVU NA SVIM NIVOIMA

BEOGRAD, HOTEL KASINA 11. - 13.04.2018.

Seminar  je  namijenjen  administrativnim  djelatnicima svih razina kao i svima koji se bave poslovima upravljanja administracijom: 

  • voditeljima  ureda,  tehničkim  sekretarima, 
  • poslovnim  sekretaricama/tajnicama, 
  • sekretarima  organa  upravljanja  i  za  sve zaposlene  koji  žele  da  unaprijede  svoje lične i poslovne vještine sa ciljem povećanja radne  uspješnosti  i  boljeg  snalaženja  u savremenom  radnom  okruženju  sa  ciljem  unapređenje kvalitete poslovanja.

Seminar je nastao je iz potrebe da se doprinese uspostavljanju  skladnih  poslovnih  odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova iostvarivanju  boljih  rezultata  rada  i  zadovoljstva stranaka/klijenata. 

Ključ  uspješne  poslovne komunikacije  vodi  do  ekonomičnosti  u izvršavanju  posla,  a  loša  do  ne  ekonomičnosti. 

Kad  je  komunikacija  uspješna  svi  subjekti  u organizaciji znaju šta trebaju raditi i kako trebaju  neki  posao  uspješno  realizovati.  Loša komunikacija dakle dovodi do ne učinkovitosti u  radu.

Uspješna  komunikacija  povećava  timsku povezanost  te  međusobnu  saradnju.  Uslijed  te komunikacije  stvaraju  se  bolji  međuljudski odnosi,  međusobno  uspostavljajući  solidarnost te će biti skloniji pomagati jedni drugima što će dovesti do povećanja uspješnosti u radu cijelog tima.

Cilj seminara:

  Usvajanje  širokog  spektra  znanja  iz domene  uspješne  komunikacije  i unapređenje  savremenih  poslovnih vještina  sa  ciljem  povećanja  radne uspješnosti. 

Program seminara:

  Uloga zaposlenih u savremenom radnom okruženju; 

  Jačanje podrške rukovdstvu na svim nivoima i efikasna organizacija rada;

  Primjena DMS alata u svakodnevnom radu;

  Umijeće, tehnike i metode poslovne komunikacije i organizacijsko ponašanje;

  Strategije za unapređenje rada sa strankama i poslovnim partnerima;

  Upravljanje vremenom i motivacija;

  Upravljanje međuljudskim odnosima;

  Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu.

Dnevni raspored rada

11.04.2018.  od 10:00 - 16:00 

12.04.2018.  od 09:00 - 16:00

13.04.2018.  od 09:00 - 11:00

Način rada na seminaru:

Seminar  je  visoko  interaktivan  i  pretpostavlja uključivanje  u  rad  svakog  sudionika  seminara  u bilo  kojem  trenutku,  rješavanje  testova  i  izradu praktičnih vježbi. Od metoda primjenjuje se rad u grupama,  individualni  rad,  analiza  slučajeva  i predavanje.

Prijave poslati do 04.04.2018

Predavači:

Edin Ljuhar, dipl.oec. Menadžer i auditor kvaliteta/

Zineta Ćemerlić, prof. EOQ Menadžer i auditor kvaliteta/okoliša/Sigurnosti

Prijave i smještaj sudionika

Organizator  je  za  potrebe  sudionika omogućio  ugodan  smještaj  u  Hotelu  Kasina  –u  Beogradu,  po  pristupačnim  cijenama  ujednokrevetnim  sobama  66,00  EUR  po  osobi(dvokrevetne  sobe  po  osobi  55,00  EUR), boravišna pristojba 1,50 EUR dnevno.

Rezervacije  smještaja  osigurava  organizatorna  temelju  Vaše  prijave.  Troškovi  smještajaplaćaju se izravno na recepciji hotela ili putem predračuna.

HOTEL KASINA

Tel: 00 381 11 3235 574

Fax: 00 381 11 3238 257

E-mail:salesmanager@hotelkasina.rs

www.hotelkasina.rs

Broj učesnika ograničen.

Postoji mogućnost organizovanja prevoza

Kotizacija za učešće na Seminaru

320,00 KM (tristotinedvadeset KM).

Kotizacija  uključuje  troškove  sudjelovanja  u radu  seminara,  osvježenje  u  pauzama, nastavnu  dokumentaciju  i  Uvjerenja  o usavršavanju.  Za  tri  ili  više  učesnika  iz  iste  organizacije odobravamo popust.

Iznos  kotizacije  uplaćuje  se  na  osnovu predračuna  prema  dostavljenoj  prijavnici  za seminar ili nakon izvršene usluge.

Na  našim  seminarima  i  treninzima,  u  ugodnoj atmosferi  uz  visokostručne  voditelje  moći  ćete istražiti  vlastite  potencijale  i  proširiti  granice vlastitih sposobnosti i kreativnosti.

Naši partneri:

Gdje možete dobiti više informacija?

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo

Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju

I. Ljubovića br. 15.,  71000 Sarajevo

Tel: +387 33 762 545; Fax: +387 33 762 546;

Mob: + 387 62 991 244;

e-mail: info@interquality.ba

e-mail: edin.ljuhar@interquality.ba

Voditelj seminara:

Edin Ljuhar, dipl.oec.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave