Upravljanje prodajom i izgradnja odnosa sa kupcima

19.05.2014. 10:43 / Izvor: eKapija.ba
Upravljanje prodajom i izgradnja odnosa sa kupcima

Najbolje kompanije se slažu da u 21. vjeku svoje potrošače posmatrate kao članove vaše porodice! Ali s vremena na vrijeme, pojave se osobe koje vas potpuno psihički i fizički iscrpe, zar ne?

UPRAVLJANJE PRODAJOM I IZGRADNJA ODNOSA SA KUPCIMA

 

Datum:   19.-20.06.2014.

Mjesto: Sarajevo

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju I poslovno savjetovanje

Kontakt  osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com, durakovicnadira@yahoo.com

Rok za prijavu je 13.06.2014.

Najbolje kompanije se slažu da u 21. vjeku svoje potrošače posmatrate kao članove vaše porodice! Sa većinom klijenata ste vjerovatno u dobrim odnosima. Ali s vremena na vrijeme, pojave se osobe koje vas potpuno psihički i fizički iscrpe, zar ne? Da li ste bili u situaciji, da se na nekoga, ko vam je nešto prodao naljutite? Da vam je prodat pokvaren proizvod ili pružena veoma loša usluga koju ste puno  platili. Svi smo, vjerovatno imali situaciju da budemo u prilici obratiti se zaposlenim koji rade u nekoj firmi i iskazati im svoje nezadovoljstvo? A šta ako ste baš vi sa te druge strane? Kako reagovati i ponašati se prema nezadovoljnom klijentu? 

Koristi za polaznike:

 prelazak sa tradicionalnog marketinga orjentisanog na široke ciljne grupe na marketing u čijem centru pažnje se nalazi izgradnja odnosa sa kupcoma/klijentima stvaranje uslova za bolju poziciju prodajnog osoblja

Polaznici će dobiti znanja o sljedećem:

  • Dijagnisticiranje snaga i slabosti,
  • Ispitivanje atraktivnosti tržišta na kojem poslujete, Šta promijeniti?,
  • Izrada i analiza SWOT matrice,
  • Šta kupci/klijenti kupuju?,
  • Da li je naš proizvod poželjan na tržištu?,
  • Šta je marketing plan i kako ga uraditi?
  • Kako da kupac/klijent kupi proizvod/uslugu?
  • Definisanje postojećih prilika i mogućnosti
  • Loyalty programi i Customer Relations Management, kako ih sprovoditi?
  • Društvene mreže i odnosi sa kupcima

Seminar namijenjen

Poduzetnicima, menadžerima, rukovodiocima svih nivoa, direktorima, šefovima organizacionih jedinica i odjela, potencijalnim poduzetnicima, voditeljima projekata u NVO-ima.

Metode rada:

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

Predavač: Almir Paočić,dipl.oec.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave