Upravljanje prodajom i izgradnja odnosa sa kupcima
Najbolje kompanije se slažu da u 21. vjeku svoje potrošače posmatrate kao članove vaše porodice! Ali s vremena na vrijeme, pojave se osobe koje vas potpuno psihički i fizički iscrpe, zar ne?
UPRAVLJANJE PRODAJOM I IZGRADNJA ODNOSA SA KUPCIMA
Datum: 19.-20.06.2014.
Mjesto: Sarajevo
Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju I poslovno savjetovanje
Kontakt osoba: Nadira Duraković
mob.: +38761311881
e-mail: business.educa@gmail.com, durakovicnadira@yahoo.com
Rok za prijavu je 13.06.2014.
Najbolje kompanije se slažu da u 21. vjeku svoje potrošače posmatrate kao članove vaše porodice! Sa većinom klijenata ste vjerovatno u dobrim odnosima. Ali s vremena na vrijeme, pojave se osobe koje vas potpuno psihički i fizički iscrpe, zar ne? Da li ste bili u situaciji, da se na nekoga, ko vam je nešto prodao naljutite? Da vam je prodat pokvaren proizvod ili pružena veoma loša usluga koju ste puno platili. Svi smo, vjerovatno imali situaciju da budemo u prilici obratiti se zaposlenim koji rade u nekoj firmi i iskazati im svoje nezadovoljstvo? A šta ako ste baš vi sa te druge strane? Kako reagovati i ponašati se prema nezadovoljnom klijentu?
Koristi za polaznike:
prelazak sa tradicionalnog marketinga orjentisanog na široke ciljne grupe na marketing u čijem centru pažnje se nalazi izgradnja odnosa sa kupcoma/klijentima stvaranje uslova za bolju poziciju prodajnog osoblja
Polaznici će dobiti znanja o sljedećem:
- Dijagnisticiranje snaga i slabosti,
- Ispitivanje atraktivnosti tržišta na kojem poslujete, Šta promijeniti?,
- Izrada i analiza SWOT matrice,
- Šta kupci/klijenti kupuju?,
- Da li je naš proizvod poželjan na tržištu?,
- Šta je marketing plan i kako ga uraditi?
- Kako da kupac/klijent kupi proizvod/uslugu?
- Definisanje postojećih prilika i mogućnosti
- Loyalty programi i Customer Relations Management, kako ih sprovoditi?
- Društvene mreže i odnosi sa kupcima
Seminar namijenjen
Poduzetnicima, menadžerima, rukovodiocima svih nivoa, direktorima, šefovima organizacionih jedinica i odjela, potencijalnim poduzetnicima, voditeljima projekata u NVO-ima.
Metode rada:
Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.
Predavač: Almir Paočić,dipl.oec.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.