Uredska poslovna komunikacija - ključ uspješnog poslovanja
Pisana komunikacija je neizostavan dio aktivnosti na poslu. Vještina pisane komunikacije omogućava da se sa lakoćom iznose sopstvene ideje.
UREDSKA POSLOVNA KOMUNIKACIJA - KLJUČ USPJEŠNOG POSLOVANJA
Datum: 08.03.2018.(SARAJEVO) i 15.03.2018(BANJA LUKA)
Mjesto:SARAJEVO i BANJA LUKA
Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje
Kontakt osoba: Nadira Duraković
mob.: +38761311881
e-mail: business.educa@gmail.com
Rok za prijavu je 05.03.2018 za Sarajevo a 09.03. za Banja Luku. Broj polaznika ograničen.
Poslovne komunikacije u kojima su sredstvo prenošenja poruke napisane riječima naziva se poslovna komunikacija. Pisana poslovna komunikacija se razlikuje od usmene jer ostavlja pisani trag u poslovnim aktivnostima .
Pisana komunikacija je neizostavan dio aktivnosti na poslu. Vještina pisane komunikacije omogućava da se sa lakoćom iznose sopstvene ideje.
ŠTA DOBIJATE OVIM SEMINAROM
- Unapređenje vještine komunicaranja
- Interna i eksterna komunikacija
- Razvijati umjeće pisane komunikacije
- Naučiti kako da efikasno upravljate vremenom
- Usavršiti vještinu poslovne komunikacije kroz radne obrasce pisanih dokumenata koji se pominju kroz ovaj seminar ZBIRKA obrazaca i praktičnih primjera prakse
SEMINAR JE NAMJENJEN
Administraciji (tajnice, sekretari, asistenti/ce) javnim institucijama, preduzećima, svim državnim službenicima, rukovodiocima pisarnica i prijemnih službi koji posluju u okviru javnih ovlašenja, menadžerima koji u okviru poslovanja imaju prijemnu kancelariju i ostalima koje interesira ova tematika,
SADRŽAJ SEMINARA :
I Uvod : 1) POJAM KOMUNIKACIJE
-definicija
-ključni elementi pisane komunikacije
2) POSLOVNE KOMUNIKACIJE
-definicija
- realizacija poslovne komunikacije
(unutar privrednog društva (organa )izvan društva organa )
- podjela poslovne komunikacije (pisana ,govorna ).
II PISANA POSLOVNA KOMUNIKACIJA
1) -pojam i definicija
2) -vrste poslovne komunikacije
a) poslovne komunikacije na papiru
b) elektronske poslovne komunikacije
c) kombinovane poslovne komunikacije
3) Cilj (zadaci ) poslovne komunikacije
4) Vrste pisane poslovne komunikacije
- poslovno pismo
- memorandum
- Web
- chat
-telefaks
5) PISANA KOMUNIKACIJA U ODNOSU NA UREDSKO (kancelarijsko poslovanje
- potvrda o prijemu podneska, zabilješka, francuska forma službenog akta, oblik forme službeng akta, šema pisanog rješenja – poziv za sastanak, zapisnik, E mail, faks, prigovor, žalba, zabilješka o telefonskoj poruci
6) PISANA KOMUNIKACIJA U ODNOSU NA JAVNE NABAVKE :
a) Akte koje donosi ugovorni organ
- javno nadmetanje –tender,javni konkurs,potvrda odluka o obustavi postupka javne nabavke ,odluka o prekodu postupka javne nabavke ,
- odluka o izboru okončanog postupka javne nabavke i izbor najboljeg ponuđača, ugovor o javnoj nabavci robe, ugovor o pružanju usluge, ugovor o javnoj nabavci robe, okvirni sporazum o nabavkama, izvještaj o postupku nabavke
b) Akti i pisma dobavljača
- prijava za učešće, garancija za ozbiljnost ponude,garancija za dobro izvršenje posla, zahtjev za poboljšanje tenderske dokumentacije, prigovor na provedeni postupak nabavke, žalba zbog nerazmatranja i neodlučivanja po prigovoru, žalba na odluku ugovornog organa o izboru najpovoljnijeg ponuđača
C) akti komisije za javne nabavke
- Zapisnik o otvaranju ponuda u postupku nabavke
3) RADNO PRAVNI ODNOSI
- Ugovor o radu na neodređeno vrijeme, ugovor o radu na određeno vrijeme, ugovor oprobnom radu, ugovor o pripravničkom radu, ugovor o obavljanju volonterskog rada, ugovor o obavljanju poslova van prostorija poslovnice, ugovor o obavljanju povremenih i privremenih poslova
POSLOVANJE
Plan poslovanja
Izvještaj o radu
III PRDNOSTI I MANE PISANE KOMUNIKACIJE
-osnovna pravila pisane komunikacije
-prijedlozi za poboljšanje pisane dokumentacije .
METODE RADA
Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanje novih znanja i vještina. U radionicama, simulacijama i igranjem uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivan rad, i praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.