Uspješna organizacija poslovanja uz razvoj savremenih kompetencija

27.05.2014. 08:45 / Izvor: eKapija.ba
Uspješna organizacija poslovanja uz razvoj savremenih kompetencija

Svaka organizacija koja se bori za uspjeh na konkurentnom tržištu neophodno je da teži stalnom poboljšanju svojih poslovnih procesa u cilju postizanja visokog kvaliteta proizvoda/ usluga.

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo organizuje seminar "Uspješna organizacija poslovanja uz razvoj savremenih poslovnih kompetencija"

Baška Voda, 26. - 28.06.2014.

Prijave poslati do 20.06.2014.

Seminar je namijenjen direktorima, menadžerima, rukovodiocima, članovima timova, poslovnim sekretaricama/tajnicama, šalterskim zaposlenicima i svima onima koji žele da unaprijede svoje lične i poslovne vještine sa ciljem povećanja radne uspješnosti i boljeg snalaženja u savremenom radnom okruženju.

Svaka organizacija koja se bori za uspjeh na konkurentnom tržištu neophodno je da teži stalnom poboljšanju svojih poslovnih procesa u cilju postizanja visokog kvaliteta proizvoda/ usluga.

Edukacijom se pojašnjavaju elementi organizacijske klime, norme, vrijednosti, očekivanja, poslovna komunikacija, saradnja i rad u timu, stvaranja odnosa sa drugima, reagovanje u konfliktnim situacijama, vođenje i motivisanje, efikasno upravljanje stresom u savremenom radnom okruženju i procedure koje utiču na ponašanje zaposlenika na radnom mjestu. Ovaj seminar omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačijinačin i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete. Kada smo zadovoljni načinom na koji sarađujemo sa kolegama i sa spoljnim saradnicima, svaki posao koji obavljamo nam se u samom početku čini već kao dobrim dijelom završen.

Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usvršavanja rada svake organizacije.

Cilj seminara:

• Daljnji razvoj znanja i vještina u korištenju tehnika i metoda za efikasno unapređenje organizacije poslovanja.

• Ukazati na značaj razvoja poslovnih vještina u funkciji unapređenja poslovanja, radne uspješnosti i ličnog razvoja.

Predavač:

Alen Buljubašić

dipl. pedagog-psiholog

Program seminara

• Savremena organizacija poslovanja – uloga i osobnost osoblja u savremenom okruženju; podrška menadžmentu; organizacija rada;

• Poslovna komunikacija - komunikacija u uredskom poslovanju; kvalitetni načini komunikacije i organizacijsko ponašanje;

– Vještine telefonske komunikacije;

– Vještine neverbalne komunikacije;

– Poslovni izgled (zaposlenik/radni prostor);

• Savremene metode i tehnike u radu sa klijentima/strankama/saradnicima;

• Usklađivanje radnih zadataka i upravljanje vremenom;

• Rad i mentalno zdravlje - motivacija/ samomotivacija, upravljanje konfliktima i stresom na radnom mjestu.

Način rada na seminaru:

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda rada primjenjuje se: individualni rad, rad u grupama, analiza slučajeva i predavanje.

Tel: +387 33 762 545;

Fax: +387 33 762 546;

Mob: +387 61 307 131;

info@interquality.ba

alen.buljubasic@interquality.ba

Voditelj seminara: Alen Buljubašić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave