Uspješna organizacija rada od kuće uz Time&Space

30.04.2020. 14:03 / Izvor: Akta.ba
Uspješna organizacija rada od kuće uz Time&Space

Upravljanje radnim vremenom može biti teško, posebno za velike organizacije sa složenom strukturom gdje su pravila o radnom vremenu kompleksna.

Upravljanje radnim vremenom može biti teško, posebno za velike organizacije sa složenom strukturom gdje su pravila o radnom vremenu kompleksna. Time&Space sistem u takvim se organizacijama ističe upravo zbog svojih bogatih struktura podataka, preciznih postavki parametara, automatskih rasporeda, dinamičkih radnih shema, panoramske vizualizacije podataka i ugrađenog procesa odobravanja. Jedan od takvih naprednih modula, Web Clocking, omogućava vam uspješnu organizaciju rada od kuće.

Na koji način Vam Špica u tom dijelu može pomoći? Kako možete vodite efikasnu evidenciju uposlenika od kuće ? Saznajte na našem webinaru!

Odgovore na ta pitanja će vam detaljno demonstrirati naši predavači:

  • Suada Štitkovac, Workforce Management BDM Bosna i Hercegovina, Špica 
  • Emina Užičanin, Human Resources Manager, Uniqa Osiguranje

U 30-tominutnom webinaru imati će te priliku vidjeti kroz primjere iz prakse na koji to način rješenje Time&Space  uz naglasak na modulom Web Clocking,  pruža efikasnu te uspješnu evidenciju radnog vremena od kuće.

Naš gost predavač Emina Užičanin će vam pojasniti na koji način je njihova kompanija, UNIQA Osiguranje, uspjela organizovati i pratiti rad svojim uposlenika od kuće uz pomoć Špica Time&Space sistema u vrijeme pandemije virusa COVID-19.

PRIDRUŽITE SE!

Webinar će se održati u srijedu, 06.05.2020 u 11 sati. Webinar je besplatan, uz obaveznu prijavu. 

Veselimo se Vašem prisustvu!

Suada Štitkovac, suada.stitkovac@spica.com

+387 61 614 645

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave