Uspostavljanje i upravljanje rizicima u organizaciji

15.01.2020. 08:30 / Izvor: Akta.ba
Uspostavljanje i upravljanje rizicima u organizaciji

Za svaku organizaciju u toku izvršavanja poslova postoji mogućnost nastupanja nepredvidivih događaja koji mogu direktno uticati na ostvarivanje očekivanih poslovnih rezultata.

USPOSTAVLJANJE I UPRAVLJANJE RIZICIMA U ORGANIZACIJI

 

PROCESI UVOĐENJA FUK-a

&

ZAVRŠNI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ U INSTITUCIJAMA BiH

 

Baška Voda, 05. - 07.02.2020. godine

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, finansijskim službenicima, te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a, te načinom popunjavanja završnog / godišnjeg finansijskog izvještaja u institucijama BiH.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora i članova radne grupe za FUK
  • Praktično popunjavanje obrazaca nužnih za uspostavljanje FUK-a
  • Pravilno uspostavljanje Strategije upravljanja rizicima
  • Razmatranje i detaljno značenje Akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a
  • Upoznavanje sa obrascima potrebnim za završni finansijski izvještaj
  • Način popunjavanje izjave o odgovornosti

 

UVOD U TEMU

Za svaku organizaciju u toku izvršavanja poslova (na domaćem i/ili međunarodnom tržištu) postoji mogućnost nastupanja nepredvidivih događaja koji mogu direktno uticati na ostvarivanje očekivanih poslovnih rezultata. 

Rizik sa svojim štetnim posljedicama može onemogućiti uspješno poslovanje i negativno uticati na očekivane poslovne rezultate. Politika osiguranja od rizika, kod savremenih organizacija, predstavlja sastavni dio poslovne politike. Spoznaja rizika, uzroka njihovih pojava i posljedica koje prouzrokuju, bitan je uslov za sprečavanje mogućih šteta. Sprečavanje mogućih šteta se postiže odgovarajućim instrumentima i načinima odgovora na rizike.

Različiti autori različito definišu pojam rizika. Takođe postoji više različitih definicija rizika u zavisnosti sa kojeg aspekta se isti posmatraju. Jedno je zajedničko za sve definicije, a to je da: Rizik predstavlja događaj koji može uticati na postizanje definisanog poslovnog cilja.

 

Za razliku od prošlih vremena, danas se rizik posmatra kao odstupanja od željenog stanja koje može imati pozitivne i/ili negativne efekte na postizanje ciljeva.

Finansijski izvještaji ogledalo su poslovanja svake poslovne organizacije i nezamjenjiv su alat bez kojeg današnji ekonomsko - politički sistem ne bi bio ostvariv. Analizom finansijskih izvještaja možemo saznati puno toga o pojedinom poslovnom subjektu iako moramo biti svjesni činjenice da puno značajnih informacija može ostati prikriveno ili teško prepoznatljivo i u najdetaljnijim finansijskim izvještajima.

 

SADRŽAJ

I. FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA

  • Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
  • Uvod u FUK – teorija i praksa (pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike)
  • Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a (važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica)
  • Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavu internih kontrola
  • Godišnje izvješće o internim kontrolama (obrazac GI-IK)
  • Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima
  • Uputstva za izradu poslovnih procesa (popisi – mape – procjena rizika – registar rizika)
  • Vježba i praktični prikaz popunjavanja obrazaca za FUK

 

II. ZAVRŠNO FINANSIJSKO IZVJEŠTAVANJE U INSTITUCIJAMA BiH

  • Zakonski i podzakonski okvir finansijskog izvještavanja
  • Finansijsko izvještavanje i svrha
  • Potrebne pripremne radnje prije finansijskog izvještavanja
  • Obrasci za finansijsko izvještavanje

 

PREDAVAČ

Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo.

Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

 

RASPORED RADA

09:30 - 16:00 srijeda    05.02.2020.

09:30 - 16:00 četvrtak  06.02.2020.

09:00 - 11:00 petak      07.02.2020.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

 

Ostvarite dodatne popuste na kotizaciju za rane prijave!

 

Broj učesnika na edukacijama / seminarima je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 29.01.2020.

 

KONTAKT INFORMACIJE:

 

KVENTUM d.o.o.

Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +3873362 273

Mob: +38761307131

Mob: +387 61 267 373

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave