VEZE I RAZGRANIČENJA U
KANCELARIJSKO-ARHIVSKOM I FINANSIJSKO-RAČUNOVODSTVENOM
POSLOVANJU
Zlatibor, 11. - 13.12.2019. godine
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, administrativnim i finansijsko-računovodstvenim službenicima, sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji su uključeni i obavljaju kacelarijsko-arhivske i finansijsko-računovodstvene poslove.
CILJEVI SEMINARA
SADRŽAJ SEMINARA
Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
Uloga rukovodioca/menadžera u organizovanju i nadzoru provođenja kancelarijsko-arhivskih i računovodstvenih poslova
Osnove kancelarijsko-arhivskog poslovanja i računovodstvenih poslova (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
Akti upravnog postupka (definicija i postupanje), upisnik za javne nabavke
Prijem i postupanje sa dokumentacijom po javnim nabavkama i prijavama na oglase
Lista kategorija registraturne građe i određivanje rokova čuvanja
Pravilno arhiviranje, označavanje i smještaj građe
Pečat i faksimil - ovlaštenja i odgovornosti
Elektronska pošta - primjena u praksi uz primjenu propisa
Vrste tajni i zaštita u skladu sa stepenom tajnosti
Prezentacija praktične primjene alata e-pisarnice (DMS-a)
PREDAVAČI
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
Boris Sesar, dipl. oec. Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
RASPORED SEMINARA
09:30 - 16:00 srijeda 11.12.2019.
09:30 - 16:00 četvrtak 12.12.2019.
09:00 - 11:00 petak 13.12.2019.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću (okrugli sto), zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme
Broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 04.12.2019.
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel:+38733621268
Fax:+3873362 273
Mob:+38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web:www.kventum.ba
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.