Vještine i tehnike savremene poslovne sekretarice

18.03.2014. 13:44 / Izvor: eKapija.ba
Vještine i tehnike savremene poslovne sekretarice

Vještine i tehnike savremnog poslovanja obuhvataju sve segmente neophodne za obavljanje poslova koordinacije i administracije tehničkim elementima, ali i veoma značajne segemente socijalnih, komunikacionih i emocionalnih vještina.

U organizaciji INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo - Centra za razvoj poslovnih sistema i edukaciju na Vlašiću će se 09. - 11.04.2014. godine održati seminar pod nazivom “Vještine i tehnike savremene poslovne sekretarice & tajnice i administrativnih djelatnika”.

Seminar je namijenjen administrativnim djelatnicima svih razina, kao i svima koji se bave poslovima upravljanja administracijom: voditeljima ureda (office managerima), tehničkim sekretarima, poslovnim sekretaricama/tajnicama, sekretarima organa upravljanja, administrativnim djelatnicima i svim poslovnim ljudima koji žele da unaprijede svoje vještine i rade na ličnom usavršavanju.

Vještine i tehnike savremnog poslovanja obuhvataju sve segmente neophodne za obavljanje poslova koordinacije i administracije tehničkim elementima, ali i veoma značajne segemente socijalnih, komunikacionih i emocionalnih vještina.

Seminar je značajan za organizaciju iz razloga što zaposleni na mjestu poslovnog sekretara/sekretarice često jesu prvi koji ostavruju kontakt sa klijentima/partnerima, te od njihovih vještina (tehničkih i socijalnih) u mnogome zavisi stvaranje utiska o organzaciji, sticanje povjerenja, pa čak i dalja saradnja. Ovaj seminar omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete. Kada smo zadovoljni načinom na koji sarađujemo sa kolegama i sa spoljnim saradnicima, svaki posao kojiobavljamo nam se u samom početku čini već kao dobrim dijelom završen.

Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usvršavanja rada svake organizacije.

Cilj seminara:

Optimizacija radnog vremena, tehnike bolje organizacije, korištenje tehnika i metoda za efikasno unapređenje administrativnog poslovanja i povećanje produktivnosti.

Program seminara

 • Zahtjevi savremenog poslovanja i upravljanje promjenama;

• Komunikacija, koordinacija i prilagođavanje:

- Vještine telefonske komunikacije;

- Vještine neverbalne komunikacije;

- Vještina pregovaranja i izgovora;

- Poslovni izgled (zaposlenik/radni prostor);

 • Rad sa klijentima/strankama;

• Organizacija rada, usklađivanje radnih zadataka i upravljanje vremenom;

• Organizovanje i vođenje sastanka;

• Rad i mentalno zdravlje - motivacija/samomotivacija, upravljanje konfliktima i stresom na radnom mjestu.

Dnevni raspored rada:

09.04.2014. Srijeda: od 10:00 - 16:00

10.04.2014. Četvrtak: od 10:00 - 16:00

11.04.2014. Petak: od 09:00 - 11:00

Način rada na seminaru:

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda rada primjenjuje se: individualni rad, rad u grupama, analiza slučajeva i predavanje.

Voditelj seminara: Alen Buljubašić

Prijave poslati do 04.04.2014. godine.

Više informacija:

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo - Centar za razvoj poslovnih sistema i  edukaciju

I. Ljubovića br. 15.

71000 Sarajevo

Tel: +387 33 762 545;

Fax: +387 33 762 546;

Mob: +387 61 307 131;

info@interquality.ba

alen.buljubasic@interquality.ba 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave