Vještine i tehnike savremene poslovne sekretarice
Vještine i tehnike savremnog poslovanja obuhvataju sve segmente neophodne za obavljanje poslova koordinacije i administracije tehničkim elementima, ali i veoma značajne segemente socijalnih, komunikacionih i emocionalnih vještina.
U organizaciji INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo - Centra za razvoj poslovnih sistema i edukaciju na Vlašiću će se 09. - 11.04.2014. godine održati seminar pod nazivom “Vještine i tehnike savremene poslovne sekretarice & tajnice i administrativnih djelatnika”.
Seminar je namijenjen administrativnim djelatnicima svih razina, kao i svima koji se bave poslovima upravljanja administracijom: voditeljima ureda (office managerima), tehničkim sekretarima, poslovnim sekretaricama/tajnicama, sekretarima organa upravljanja, administrativnim djelatnicima i svim poslovnim ljudima koji žele da unaprijede svoje vještine i rade na ličnom usavršavanju.
Vještine i tehnike savremnog poslovanja obuhvataju sve segmente neophodne za obavljanje poslova koordinacije i administracije tehničkim elementima, ali i veoma značajne segemente socijalnih, komunikacionih i emocionalnih vještina.
Seminar je značajan za organizaciju iz razloga što zaposleni na mjestu poslovnog sekretara/sekretarice često jesu prvi koji ostavruju kontakt sa klijentima/partnerima, te od njihovih vještina (tehničkih i socijalnih) u mnogome zavisi stvaranje utiska o organzaciji, sticanje povjerenja, pa čak i dalja saradnja. Ovaj seminar omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete. Kada smo zadovoljni načinom na koji sarađujemo sa kolegama i sa spoljnim saradnicima, svaki posao kojiobavljamo nam se u samom početku čini već kao dobrim dijelom završen.
Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usvršavanja rada svake organizacije.
Cilj seminara:
Optimizacija radnog vremena, tehnike bolje organizacije, korištenje tehnika i metoda za efikasno unapređenje administrativnog poslovanja i povećanje produktivnosti.
Program seminara
• Zahtjevi savremenog poslovanja i upravljanje promjenama;
• Komunikacija, koordinacija i prilagođavanje:
- Vještine telefonske komunikacije;
- Vještine neverbalne komunikacije;
- Vještina pregovaranja i izgovora;
- Poslovni izgled (zaposlenik/radni prostor);
• Rad sa klijentima/strankama;
• Organizacija rada, usklađivanje radnih zadataka i upravljanje vremenom;
• Organizovanje i vođenje sastanka;
• Rad i mentalno zdravlje - motivacija/samomotivacija, upravljanje konfliktima i stresom na radnom mjestu.
Dnevni raspored rada:
09.04.2014. Srijeda: od 10:00 - 16:00
10.04.2014. Četvrtak: od 10:00 - 16:00
11.04.2014. Petak: od 09:00 - 11:00
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda rada primjenjuje se: individualni rad, rad u grupama, analiza slučajeva i predavanje.
Voditelj seminara: Alen Buljubašić
Prijave poslati do 04.04.2014. godine.
Više informacija:
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo - Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
I. Ljubovića br. 15.
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 762 545;
Fax: +387 33 762 546;
Mob: +387 61 307 131;
info@interquality.ba
alen.buljubasic@interquality.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.