Vještine rukovođenja i stress menadžment

09.10.2019. 09:15 / Izvor: Akta.ba
Vještine rukovođenja i stress menadžment

Problemi koji se javljaju u rukovodjenju su: motivacija za rad,komunikacija i konfliktne situacije.

VJEŠTINE RUKOVOĐENJA I STRESS MENADžMENT

Datum:  31.10.-01.11.2019.

 Mjesto: Sarajevo

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

Kontakt  osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com

Rok za prijavu je 25.10.2019.

 

Broj polaznika je ograničen zbog interaktivnosti u radu.

Ovaj interaktivni seminar je uvod u školu Menadzmenta koja će krenuti u narednom periodu.

Rukovodjenje(menadzment) po svojoj definiciji je planiranje,organizovanje,upravljanje i kontrola sopstvenog ponasanja i upravljanja ljudskim resursima.Glavna karakteristika je postizanje ciljeva preko drugih ljudi.Liderstvo nije isto sto i rukovodjenje.U definiciji sposobnosti rukovodjenja ili sposobnost uticaja na podredjene da postignu zadatke i dogovorene ciljeve visoko je pozicionirana licnost i stil rukovodioca.

Problemi koji se javljaju u rukovodjenju su: motivacija za rad,komunikacija i konfliktne situacije.

Seminar ce dati i upute kako prevazici stress menadzment i kroz funkcije HRM –a kako na najefikasniji nacin upravljati ljudskim resursima i procesima rada

 

SEMINAR JE NAMJENJEN

Menadzerskom mehanizmu koji imaju potrebe za dovoljnim znanjima i razumjevanjem postupaka ostvarenja projektovanih vrijednosti,organizaciju rada ,upravljanje procesima rada i upravljanje ljudskim resursima.Kao i ličnim primjerom dobrog rukovodjenja dovesti do ostvarenja projektovanih i utvrdjenih zadataka i kolektivno dejstvo i ponašanje u procesima rada svih učesnika.

SADRŽAJ SEMINARA

1.PRAVILA RUKOVODJENJA

-šta ne treba rukovodilac

-šta rukovodilac mora

-ciljevi rukovodjenja

-treba li zadatke izdavati pismenim putem

-kontrola

-sta se desi kada rukovodilac radi svoj posao

-kako se nositi sa ličnim konfliktima

-princip kooperativnosti

 

2.UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA

-Funkcije upravljanja ljudskim resursima

 

3.PROCES ODLUČIVANJA

-proces poslovnog odlučivanja

-vrste odluka

-programirane i neprogramirane odluke

-reaktivno i proaktivno odlučivanje

-sistematično i intuitivno odlučivanje

-tehnike donošenja odluka

-odluke i implementacija odluka

-mali savjeti za donošenje odluka

 

4.ODGOVORNOST

-odgovornost u procesu rada

-pitanja odgovornosti saradnika i nivo odgovornosti

 

5. STRESS MENADžMENT

-pojam stressa

-šta je stress menadzment?

-modeli za prevazilaženje stress menadzmenta

METODE RADA

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

Predavači: Prof.dr.Jagoda Nedić  i mr.sc.Nadira Duraković

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave