Webinar: Agilno poslovanje nakon Corone i Agilni Management
Kako promjene i naredni period tranzicije provesti na pravi način, a da bi firma stvarno bila agilna?
Webinar: Agilno poslovanje nakon Corone i Agilni Management
Datum održavanja: 09.04.,
Predavač: Nenad Trajkovski
Pojavom Corona virusa poslovanje kompanija i život pojedinaca se promijenio preko noći. Ono na što smo navikli je – nestalo. Promjene su bile brze i nije bilo vremena za planiranje. Rad od kuće, odgođeni projekti, zatvorene granice – sve je to utjecalo na donošenje odluka. Odluke se mijenjaju iz sata u sat. Jednom riječju, postali smo – agilni, a da toga nismo bili ni svjesni.
Winston Churchill je rekao da pesimist u svakoj prilici nađe prijetnju, a optimist u svakoj prijetnji nađe priliku.
Agilno poslovanje, suprotno raširenom mišljenju, nije vezano samo uz IT industriju. Vezano je za sve kompanije i sve odjele unutar jedne kompanije. Proizvodnja, marketing, finansije, računovodstvo i na kraju, najvažnije, management će se morati potpuno orijentirati na agilno poslovanje ili će nestati s tržišta. Corona virus je to najbolje pokazao!
Kako promjene i naredni period tranzicije provesti na pravi način, a da bi firma stvarno bila agilna?
Kroz seminar će vas voditi Nenad Trajkovski, stručnjak za agilnu transformaciju kompanija, a kroz primjere iz prakse će se obraditi teme kao što su:
✓ Definisanje razlike između tradicionalnog i agilnog razvoja;
✓ Zamke kompaniji koje stoje na putu agilne transformacije;
✓ Kako odabrati timove koji će raditi na agilnoj transformaciji;
✓ Kako pravilno odrediti prioritete i projekte na kojima će se provesti agilna transformacija prije transformacije cijele kompanije;
✓ Kako izabrati pravilnu metodu za transformaciju na agilni razvoj.
Razgovarat ćemo o organizacijama kompanija danas i preprekama za razvoj poslovanja, kao i načinu reorganizacije. Također ćemo vidjeti koje su glavne prepreke prilikom agilne transformacije i zašto se neke kompanije nikad ne uspijevaju transformirati i što učiniti da se takva situacija izbjegne.
Teme webinara:
✓ Što je to tradicionalni način razvoja i koje su mu karakteristike;
✓ Što je agilni pristup razvoju i koje su mu karakteristike;
✓ Što su osnovne razlike između tradicionalnog i agilnog načina;
✓ Što je to Lean razmišljanje;
✓ Koji su osnovni agilni principi;
✓ Koji su najraširenije agilne metode i koju upotrijebiti;
✓ Scrum procesni model;
✓ Role u Scrumu;
✓ Kanban procesni model;
✓ ScrumBan procesni model;
✓ Kako se planira u agilnom pristupu;
✓ Praćenje napretka u agilnom pristupu;
✓ Management i manageri u agilnom pristupu;
✓ Ugovaranje u agilnom razvoju;
✓ 10 koraka najvažnijih za tranziciju u agilni razvoj koje manageri moraju poduzeti.
Po završetku webinara, polaznici će znati:
✓ Definisati razliku između tradicionalnog i agilnog razvoja;
✓ Prepoznati zamke u svojoj kompaniji koje stoje na putu agilne transformacije;
✓ Odrediti timove koji će raditi na agilnoj transformaciji;
✓ Pravilno odrediti prioritete i projekte na kojima će se provesti agilna transformacija prije nego transformacije cijele kompanije;
✓ Izabrati pravilnu metodu za transformaciju na agilni razvoj.
Webinar je namijenjen:
Webinar je namijenjen svim managerima koji žele saznati što treba učiniti da bi svoju kompaniju i timove vodili na agilni način i kako rade agilni timovi, te osobama koje žele raditi ili rade agilno, a žele naučiti kako pravilno planirati i procjenjivati, te pratiti svoju kompaniju na agilni način. Namijenjen je osobama s i bez iskustva, te ljudima koji rade u:
✓ Managementu;
✓ Nabavi;
✓ Prodaji;
✓ Marketingu;
✓ Proizvodnji;
✓ Finansijama
✓ IT-u.
PREDAVAČ
Nenad Trajkovski
Nenad radi kao samostalni konsultant. Glavna područja su mu: Upravljanje projektima, konsolidacija i uvođenje projektnih procesa u kompanije, uvođenje i kontrola Agilnog razvoja i PMO-a. Redovni je predavač ne domaćim i inostranim IT konferencijama. Više od teoretskog znanja, a koje potvrđuju njegovi brojni certifikati, polaznicima znači njegovo dugogodišnje iskustvo (30+ godina) u upravljanju različitim vrstama programa i projekata te uspostava i rad ureda za upravljanje projektima – PMO. Između ostalog, Nenad je voditelj složenih IT projekata te trener za vođenje projekata, upravljanje metodologijama i MS PROJECT. Redovni je predavač na Microsoft WINDAYS, Network i Thrive konferencijama. U proteklih 5 godina nalazi se među prvih 5 predavača po ocjenama publike. Posjeduje PMP (Project Management Professional), RMP (Risk Management Professional), ACP (Agile Certified Practitioner) i PSM-I (Professional Scrum master), MCP – Microsoft Certified Professional, MCT – Microsoft Certified Trainer, MCTS – Microsoft Certified Technical Specialist i MVP Microsoft Most Valuable Professional for MS PROJECT certifikate. Vlasnik je konsultantske kompanije NT Consulting.
VRIJEME ODRŽAVANJA WEBINARA
Vrijeme: 09. april, 10-16h
Platforma za održavanje webinara: Microsoft Teams, nije potrebna instalacija kod polaznika, registrirani polaznici dobivaju link za uključenje u webinar.
CIJENA
Kotizacija za učešće na webinaru Agilno poslovanje nakon Corone i Agilni Management iznosi 195,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 155,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 125,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
✓ Učešće na seminaru
✓ Dokumentacija i nastavni materijali u elektronskoj formi
✓ Potvrdu o učešću na seminaru
Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:
E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.