Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Webinar: Agilno poslovanje nakon Corone i Agilni Management

Kako promjene i naredni period tranzicije provesti na pravi način, a da bi firma stvarno bila agilna?

01.04.2020. 13:23 / Izvor: Akta.ba

Webinar: Agilno poslovanje nakon Corone i Agilni Management

Datum održavanja: 09.04.,

Predavač: Nenad Trajkovski

 

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

 

Pojavom Corona virusa poslovanje kompanija i život pojedinaca se promijenio preko noći. Ono na što smo navikli je – nestalo. Promjene su bile brze i nije bilo vremena za planiranje. Rad od kuće, odgođeni projekti, zatvorene granice – sve je to utjecalo na donošenje odluka. Odluke se mijenjaju iz sata u sat. Jednom riječju, postali smo – agilni, a da toga nismo bili ni svjesni.

Winston Churchill je rekao da pesimist u svakoj prilici nađe prijetnju, a optimist u svakoj prijetnji nađe priliku.

Agilno poslovanje, suprotno raširenom mišljenju, nije vezano samo uz IT industriju. Vezano je za sve kompanije i sve odjele unutar jedne kompanije. Proizvodnja, marketing, finansije, računovodstvo i na kraju, najvažnije, management  će se morati potpuno orijentirati na agilno poslovanje ili će nestati s tržišta. Corona virus je to najbolje pokazao!

Kako promjene i naredni period tranzicije provesti na pravi način, a da bi firma stvarno bila agilna?

 

Kroz seminar će vas voditi Nenad Trajkovski, stručnjak za agilnu transformaciju kompanija, a kroz primjere iz prakse će se obraditi teme kao što su:

Definisanje razlike između tradicionalnog i agilnog razvoja;

Zamke kompaniji koje stoje na putu agilne transformacije;

Kako odabrati timove koji će raditi na agilnoj transformaciji;

Kako pravilno odrediti prioritete i projekte na kojima će se provesti agilna transformacija prije transformacije cijele kompanije;

Kako izabrati pravilnu metodu za transformaciju na agilni razvoj.

Razgovarat ćemo o organizacijama kompanija danas i preprekama za razvoj poslovanja, kao i načinu reorganizacije. Također ćemo vidjeti koje su glavne prepreke prilikom agilne transformacije i zašto se neke kompanije nikad ne uspijevaju transformirati i što učiniti da se takva situacija izbjegne.

 

Teme webinara:

Što je to tradicionalni način razvoja i koje su mu karakteristike;

Što je agilni pristup razvoju i koje su mu karakteristike;

Što su osnovne razlike između tradicionalnog i agilnog načina;

Što je to Lean razmišljanje;

Koji su osnovni agilni principi;

Koji su najraširenije agilne metode i koju upotrijebiti;

Scrum procesni model;

Role u Scrumu;

Kanban procesni model;

ScrumBan procesni model;

Kako se planira u agilnom pristupu;

Praćenje napretka u agilnom pristupu;

Management i manageri u agilnom pristupu;

Ugovaranje u agilnom razvoju;

10 koraka najvažnijih za tranziciju u agilni razvoj koje manageri moraju poduzeti.

 

Po završetku webinara, polaznici će znati:

Definisati razliku između tradicionalnog i agilnog razvoja;

Prepoznati zamke u svojoj kompaniji koje stoje na putu agilne transformacije;

Odrediti timove koji će raditi na agilnoj transformaciji;

Pravilno odrediti prioritete i projekte na kojima će se provesti agilna transformacija prije nego transformacije cijele kompanije;

Izabrati pravilnu metodu za transformaciju na agilni razvoj.

 

Webinar je namijenjen:

Webinar je namijenjen svim managerima koji žele saznati što treba učiniti da bi svoju kompaniju i timove vodili na agilni način i kako rade agilni timovi, te osobama koje žele raditi ili rade agilno, a žele naučiti kako pravilno planirati i procjenjivati, te pratiti svoju kompaniju na agilni način. Namijenjen je osobama s i bez iskustva, te ljudima koji rade u:

Managementu;

Nabavi;

Prodaji;

Marketingu;

Proizvodnji;

Finansijama

IT-u.

 

PREDAVAČ

Nenad Trajkovski

Nenad radi kao samostalni konsultant. Glavna područja su mu: Upravljanje projektima, konsolidacija i uvođenje projektnih procesa u kompanije, uvođenje i kontrola Agilnog razvoja i PMO-a. Redovni je predavač ne domaćim i inostranim IT konferencijama. Više od teoretskog znanja, a koje potvrđuju njegovi brojni certifikati, polaznicima znači njegovo dugogodišnje iskustvo (30+ godina) u upravljanju različitim vrstama programa i projekata te uspostava i rad ureda za upravljanje projektima – PMO. Između ostalog, Nenad je voditelj složenih IT projekata te trener za vođenje projekata, upravljanje metodologijama i MS PROJECT. Redovni je predavač na Microsoft WINDAYS, Network i Thrive konferencijama. U proteklih 5 godina nalazi se među prvih 5 predavača po ocjenama publike. Posjeduje PMP (Project Management Professional), RMP (Risk Management Professional), ACP (Agile Certified Practitioner) i PSM-I (Professional Scrum master), MCP – Microsoft Certified Professional, MCT – Microsoft Certified Trainer, MCTS – Microsoft Certified Technical Specialist i MVP Microsoft Most Valuable Professional for MS PROJECT certifikate. Vlasnik je konsultantske kompanije NT Consulting.

 

VRIJEME ODRŽAVANJA WEBINARA

Vrijeme: 09. april, 10-16h

Platforma za održavanje webinara: Microsoft Teams, nije potrebna instalacija kod polaznika, registrirani polaznici dobivaju link za uključenje u webinar.

 

CIJENA

Kotizacija za učešće na webinaru Agilno poslovanje nakon Corone i Agilni Management iznosi 195,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 155,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 125,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

Učešće na seminaru

Dokumentacija i nastavni materijali u elektronskoj formi

Potvrdu o učešću na seminaru

 

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

 

 

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave