Webinar: Cash Flow plan i upravljanje likvidnošću (u doba Corone)

07.04.2020. 13:02 / Izvor: Akta.ba
Webinar: Cash Flow plan i upravljanje likvidnošću (u doba Corone)

Teorija navodi da je “Sposobnost kompanije da generiše gotovinu iz svog poslovanja preduslov očuvanja njene likvidnosti.”

Webinar: Cash Flow plan i upravljanje likvidnošću (u doba Corone)

Datum održavanja: 14.04.

Predavač: Damir Sokolović

Webinar je ograničen na 25 učesnika, požurite sa prijavom!

 

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

Teorija navodi da je “Sposobnost kompanije da generiše gotovinu iz svog poslovanja preduslov očuvanja njene likvidnosti.”

Likvidnost predstavlja mogućnost da se izmire obaveze koje dospjevaju u kratkom roku (do godinu dana). Likvidnost se vezuje za postojanje dovoljne obrtne imovine iz koje će se izmiriti obaveze,  a zatim i  kapacitet kompanije da tu  obrtnu, kratkoročnu imovinu, pretvori u novac. Obrtnu imovinu čine potraživanja, zalihe, kratkoročni papiri od vrijednosti, kao i sam novac na računu.

Da bi bila likvidna, komanija mora imati više kratkoročne (likvidne) imovine od kratkoročnih obaveza.

U periodima krize, kao što je ova, kada je likvidnost kompanije ugrožena, veoma je bitno da se plan gotovinskih tokova (Cash Flow plan) donosi i prati za što je moguće kraći vremenski period! Pravilnim planiranjem priliva i odliva gotovine, menadžment može donositi i/ili prilagođavati svoje poslovne odluke, bitne za budućnost kompanije.

Na webinaru koji za Vas organizuje SYS Company, a kroz koji će vas voditi vrhunski finansijski stručnjak Damir Sokolović!

 

Teme webinara:

✓ Gotovina i gotovinski tok (Cash Flow);

✓ Kako planirati i pratiti Cash Flow;

✓ Upravljanje troškovima i njiihov uticaj na gotovinske tokove;

✓ Procjena poslovnih partnera – risk management;

✓ Ročna usklađenost potraživanja i obaveza – da li je moguća u ovim vremenima?;

✓ Upravljanje zalihama sa aspekta likvidnosti;

✓ Investicije i njihov efekt na gotovinski tok;

✓ Koje je zaključke moguće donijeti na osnovu Cash Flow izvještaja.

 

Webinar je namijenjen:

Seminar je namijenjen vlasnicima i direktorima kompanija svih veličina, finansijskim direktorima, kao i onima koji žele da saznaju više o upravljanju likvidnošću.

 

PREDAVAČ

Damir Sokolović

Damir je gradio svoje poslovno i stručno iskustvo na  dužnosti direktora (GM/CEO) ili finansijskog direktora (CFO) u različitim kompanijama, bankama i finansijskim institucijama. U revizorskom društvu Revsar d.o.o. Sarajevo, kao direktor, organizovao je i vodio reviziju različitih domaćih i međunarodnih kompanija. U tom periodu je stekao i zvanje Ovlaštenog revizora, te bio koautor knjige „Računovodstvo za nevladine organizacije“. U ProCredit Banci je vodio  odjel interne revizije. U naftnoj industriji bio je finansijski direktor u OMV BH d.o.o. Sarajevo (član OMV ag Wien), a nakon toga i finansijski direktor Energopetrol d.d. Sarajevo i Holdina d.o.o. Sarajevo (članovi INA/MOL grupe). Na nivou OMV grupe prošao je brojne treninge sa naglaskom na upravljanje grupama, motivaciju i pregovaranje/rješavanje sukoba. Kroz specijalistički studij „Power2Manage“ na IMD Business School, Lausanne, Švicarska, dodatno je obogatio svoje znanje u područjima upravljanja finansijama, organizacija i upravljanja timom. Kao direktor Diners Club BH d.o.o. Sarajevo je bio zadužen za reorganizaciju i jačanje položaja brenda Diners na BH tržištu. Na mjestu direktora Vakufske banke d.d. Sarajevo je bio zadužen za cjelokupno poslovanje i daljnje jačanje banke. Trenutno je direktor konsultantske kuće „DS savjetovanje“ d.o.o. Sarajevo, čiji je i osnivač.

 

VRIJEME ODRŽAVANJA WEBINARA

Vrijeme: 14. april, 10-13h

Platforma za održavanje webinara: Microsoft Teams, nije potrebna instalacija kod polaznika, registrirani polaznici dobivaju link za uključenje u webinar.

 

CIJENA

Kotizacija za učešće na webinaru Cash Flow plan i upravljanje likvidnošću (u doba Corone) iznosi 155,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 125,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 100,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

✓ Učešće na seminaru

✓ Dokumentacija i nastavni materijali u elektronskoj formi

✓ Potvrdu o učešću na seminaru

 

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

 

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave