Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Webinar: Kako pokrenuti web shop i voditi online prodaju - 23. april

16.04.2020. 11:52 / Izvor: Akta.ba

Webinar: Kako pokrenuti web shop i voditi online prodaju

Datum održavanja: 23.04.

Predavač: Jasmin Kukuljac

Webinar je ograničen na 20 učesnika, požurite sa prijavom!

 

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

 

Želite li pokrenuti vlastitu online prodavnicu, web shop? Znamo da izgradnja online prodavnice može biti zastrašujuća pomisao posebno kada niste IT ekspert.

Nikada nije bilo boljeg vremena za započinjanje internetskog posla nego danas, pogotovo nakon pandemije COVID-19. Svako sa računarom može za nekoliko minuta započeti process podešavanja i bez posebnog IT predznanja.

Na webinaru koji za Vas organizuje SYS Company, a kroz koji će vas voditi vrhunski komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom Jasmin Kukuljac. Jasmin je velikom broju kompanija i privatnih korisnika pomogao da pokrenu svoju online prodavnicu. Kroz ovaj webinar Jasmin će Vam pokazati kako u nekoliko koraka napraviti ili kako koristiti već postojeći web shop partnerskim udruživanjem, kao i na koji naćin voditi web shop.

 

Teme webinara:

✓ Kako postaviti platformu vaše online prodavnice

✓ Kako dodati proizvode na vašu online prodavnicu

✓ Kako odabrati i prilagoditi WordPress temu

✓ Učenje WordPressa za razvoj vašeg online poslovanja

✓ Kako proširiti svoju online prodavnicu pomoću dodataka

✓ Da li Vam je potrebna fiskalna kasa?

✓ Koje opcije slanja proizvoda možete da ponudite?

✓ Koji je najbolji način internet plaćanja u Bosni i Hercegovini?

✓ Kako kupci da saznaju za Vašu online prodavnicu?

 

Webinar je namijenjen:

Naša preporuka je da webinar odlušaju vlasnici biznisa koji se bave prodajom i distribucijom roba ili usluga, početnicima koji bi željeli prodavati u internet svijetu, Sales Managerima, Product Managerima, Voditeljima timova, Prodajnim predstavnicima kao i Top menadžmentu koji donosi strateške odluke o poslovanju kompanija.

Ovaj webinar će dati odgovor kako ići u korak sa trendovima i vremenom u kojem živimo, jer ako želimo da budemo uspješni u ovom novom i promjenljivom biznis svijetu trebamo mnogo toga da naučimo. Ovo je odličan webinar za one koji vode kompanije da osvježe svoj način poslovanja i za one nešto mlađe kojima je ovo dnevna komunikacija ili trgovina.

 

PREDAVAČ

Jasmin Kukuljac

Jasmin Kukuljac je iskusni komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom koji je radno iskustvo sticao kao KAM, a kasnije i direktor u Direktora Nestle Adriatic BH, izvršni direktor u Markur/Vienna Osiguranje i na kraju kao komercijalni direktor i član uprave u Orbico akademiji.

Jamin Kukuljac posjeduje visok nivo poznavanja distributivnih kanala i ekspert je za širenje tržišta i razvoja poslovanja. Njegove vještine uključujuju procese od pregovora, akvizicija, razvoja principala, poslovnih partnera do nadgledanja svakodnevnog poslovanja, sa visokom sposobnošću vođenja komercijalnih timova u cilju rasta P&L performansi i povećanja prihoda.

Kroz upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda.  Sa velikim procentom uspjeha akvizira je nove brandove i principale za teritoriju SEE.

Kroz svoju dugogodišnju karijeru bio je učesnik konferencija FMCG, Lidership konferencije, AC Nielsen, Non stop sales i mnoge druge kao predavač, panelista i ekspert, a trenutno je gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu i BURCH univerzitetu.

 

Kroz svoje bogato radno iskustvo naš predavač također je radio:

✓ Treninge za uposlenike iz 21 zemlje koji obnašaju razne funkcije od KAM, Brand Managera, Finansijskih kontrolora, Team lidera, Komercijalnih Direktora, GM-ova.

✓ Bio lider tima za edukaciju u sektoru pregovora, prodaje, prezentacijskih vještina, partner managementa te motivacije.

✓ Upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda.

✓ Sa velikim procentom uspjeha akvizira nove brandove i principale za teritoriju SEE.

 

VRIJEME ODRŽAVANJA SEMINARA

Vrijeme: 23. april, 10-14h

Platforma za održavanje webinara: Microsoft Teams, nije potrebna instalacija kod polaznika, registrirani polaznici dobivaju link za uključenje u webinar.

 

CIJENA

Kotizacija za učešće na webinaru Kako pokrenuti web shop i voditi online prodaju iznosi 195,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 155,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 125,00 KM (+17% PDV).

 

Cijena uključuje:

✓ Učešće na seminaru

✓ Dokumentacija i nastavni materijali u elektronskoj formi

✓ Potvrdu o učešću na seminaru

 

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

 

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:

E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave