Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Webinar "Upravljanje troškovima"

24.03.2021. 13:59 / Izvor: Akta.ba

Vanjskotrgovinska komora BiH organizira jednodnevni webinar na temu "Upravljanje troškovima", koji će se preko Zoom aplikacije/platforme održati dana 13.04.2021. godine s početkom u 09:00 sati.

U okviru edukacije biće prezentirane sljedeće teme:

• Osnovna pravila za upravljanje troškovima
• Kako je moguće i zašto je obavezno planiranje troškova?
• Ko su nosioci mjesta troška?
• Ko su odgovorna lica za troškove? Kada i kako smije nastati trošak?
• Kakav je poslovni proces izrade Plana troškova i pred-odobrenja troškova?
• U čemu je razlika između percepcije računovodstva i managementa u upravljanju troškovima i kako izbjeći sukobe?
• Cost controlling
• Potrebna struktura / analitika troškova u bruto bilansu za upravljanje troškovima
• Primjeri alata za analize troškova
• Akcije kao rezultat analize troškova
• Ciljevi za smanjenje troškova
• Higijena troškova
• Poslovno izvještavanje o troškovima
• Planiranje i egzekucija investicija
• Proizvodne kalkulacije i upravljanje troškovima

Prijava učešća se vrši popunjavanjem online prijavnog obrasca.

Krajnji rok za dostavljanje prijava je petak, 09.04.2021. godine do 12:00 sati.

Za učešće na webinaru je predviđena kotizacija u iznosu od 150,00 KM + PDV.
U cijenu kotizacije je uključeno:
• Edukacija u skladu sa nastavnim planom i programom (6 školskih sati/1 dan)
• Elektronske prezentacije/materijali
• Certifikat VTK BiH

Više informacija možete pronaći u dokumentima u prilogu (Pozivno pismo i Program), pozvati brojeve telefona 033/566-204 i 033/566-200 ili poslati upit na email adresu mirza.konjo@komorabih.ba


Pozivno pismo preuzmite ovdje.

Program preuzmite ovdje.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave