WOMEN IN LEADERSHIP SUMMIT SEE 2019

29.03.2019. 09:43 / Izvor: Akta.ba
WOMEN IN LEADERSHIP SUMMIT SEE 2019

Women in leadership summit SEE 2019 će okupiti najeminentnije govornike i govornice iz politike, biznisa, akademijske zajednice i NGO sektora.

Regionalna asocijacija poduzetnica “Poslovna žena“ u saradnji sa Vanjskotrgovinskom/Spoljnotrgovinskom komorom Bosne i Hercegovine, uz podršku Kantona Sarajevo, Grada Sarajeva i Turističke zajednice Kantona Sarajeva, organizira “WOMEN IN LEADERSHIP SUMMIT SEE 2019” / “SAMIT ŽENSKOG LIDERSKOG PODUZETNIŠTVA ZA JUGOISTOČNU EVROPU 2019”. U okviru samita održat će se i B2B susreti bosanskohercegovačkih firmi i firmi iz zemalja regiona, koji će biti organizirani od strane Evropske preduzetničke mreže.

Samit će se održati u petak  05. aprila 2019. godine, u Hotelu Holiday, Zmaja od Bosne br. 4., u Sarajevu, sa početkom registracije u 8:45 časova.

“WOMEN IN LEADERSHIP SUMMIT SEE 2019” / “SAMIT ŽENSKOG LIDERSKOG PODUZETNIŠTVA ZA JUGOISTOČNU EVROPU 2019” je prvi događaj ove vrste koji će okupiti najeminentnije govornike i govornice iz politike, biznisa, akademijske zajednice i NGO sektora sa ciljem promocije ženskog liderstva u svim segmentima društva. Osnovni cilj samita je utemeljenje centralnog događaja SEE regije, koji će poslužiti kao platforma onih društvenih promjena čiji je cilj unaprijeđenje položaja žene u društvu. Očekuje se oko 300 učesnica/ka.

Programom je predviđeno održavanje panel diskusija sa posebnim osvrtom na izazove ženskog liderstva u biznisu, ulozi  žena u javnom upravljanju, kao i razmjena iskustava sa zemljama regiona o budućnosti obrazovanja.

U organizaciji Evropske preduzetničke mreže, održat će se poslovni susreti svih registriranih učesnika.

 U fokusu su sljedeći sektori privrede:

  • poljoprivreda i prehrambeni sektor,
  • metalo-prerađivački sektor,
  • sektor turizma,
  • građevinski sektor
  • drvni sektor
  • IT  sektor, obnovlјivi izvori energije, itd.

Pozivamo vas da učestvujete na konferenciji i B2B susretima u Sarajevu, gdje će poduzetnice i poduzetnici imati mogućnost da se upoznaju sa potencijalnim poslovnim partnerima. Sve informacije o B2B susretima, uključujući registraciju, detaljan program i on-line dogovaranje sastanaka, dostupne su na zvaničnoj web stranici: http://womenleadershipsummit.talkb2b.net

Učešće na  poslovnim susretima je besplatno, a registracija učešća je obavezna.

Rokovi:

  • mart 2019. godine / Krajnji rok za prijavu za učešće na samitu (prijavite se iskjlučivo putem e-maila registracija.summit@gmail.com)
  • april 2019. godine / Izaberite zanimljive profile i rezervirajte svoje B2B sastanke na web stranici: http://womenleadershipsummit.talkb2b.net
  • aprila 2019. godine / Paneli samita, zanimljivi govornici i poslovni susreti u okviru“WOMEN IN LEADERSHIP SUMMIT SEE 2019” / “SAMITA ŽENSKOG LIDERSKOG PODUZETNIŠTVA ZA JUGOISTOČNU EVROPU 2019.

Napomena:

Prema pravilima Evropske poduzetničke mreže (EEN), nedolazak registriranih učesnika na poslovne susrete, bez prethodnog otkazivanja do 28.03.2019. godine, naplaćuje se 100 EUR-a.

Organizator je za učesnike samita osigurao posebnu cijenu smještaja sa popustom u iznosu od 50% redovne cijene u hotelu Holiday 4*

Jednokrevetna soba 180,00 KM – 50 % popusta za goste samita =  90,00 KM

Dvokrevetna soba    210,00 KM – 50 % za popusta goste samita = 105,00 KM

Cijena smještaja uključuje noćenje, doručak, PDV 17%, korištenje bazena i fitness-a , Wi-Fi.

U cijenu nije uračunata boravišna taksa i osiguranje u iznosu od 2,50 KM po osobi /po danu.

Više informacija o hotelu možete pronaći na linku: https://www.hoteleuropegroup.ba/ba/holiday

Nadamo se da ćete prepoznati važnost održavanja jednog ovakvog skupa i biti dio promjena položaja žena Bosne i Hercegovine i regiona.

Za sva dodatna pitanja i informacije, kontakt:

+387 61 813 454

+387 61 211 795

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave