10 reklama koje su promijenile svijet
Maštovite reklamne kampanje često nas inspriraju, opuštaju i zabavljaju, ali i utječu na našu svakodnevicu. Koliko je jaka moć reklame pokazuje činjenica da vrlo često sama reklama nadilazi svoj glavni cilj - uvjeriti nas da nešto kupimo.
Maštovite reklamne kampanje često nas inspriraju, opuštaju i zabavljaju, ali i utječu na našu svakodnevicu.
Koliko je jaka moć reklame pokazuje činjenica da vrlo često sama reklama nadilazi svoj glavni cilj - uvjeriti nas da nešto kupimo.
Pogledajte 10 reklama iz izbora Business Insidera koje su najviše odjeknule svijetom:
1916: I Want You
Poznati lik Uncle Sam motivira mlade Amerikance da se pridruže vojnim snagama u 1. Svjetskom ratu.
1942: We Can Do It
Crtež snažne i rezolutne žene s porukom "mi to možemo", prvi put se pojavio u tvornici Westingtone za vrijeme 2. Svjetskog rata kako bi podigao moral radnicama.
1947. Diamonds Are Forever
Koliko puta ste čuli rečenicu "dijamanti su vječni"... A znate li da ona zapravo dolazi iz kampanje tvrtke "De Beers" koja od 1948. ovaj slogan koristi za svaku kampanju.
1954: The Marlboro Man
Sigurno niste znali da je u početku Marlboro bio pretežno ženska cigareta. No nakon reklamne kampanje sredinom 50-ih, Marlboro je postao zaštitni znak "pravih" muškaraca.
1959. Think Small
Dok su ostali proizvođači bili koncentrirani na reklamiranje svojih većih luksuznih automobila, Volkswagen je odlučio privući kupce jednostavnim oglasima za manje, ali izdržljive automobile.
1983. Friends Don't Let Friends Drive Drunk
80-ih godina, pijani vozači bili su odgovorni za 50% usmrćenih u prometnim nesrećama. Zahvaljujući oglasu poput ovoga, ta brojka danas je smanjena na 31%.
1984. Appleov Macintosh
Apple je novo Macintosh računalo predstavio video-reklamom na Super Bowlu, a ovaj kratki filmić režirao je poznati Ridley Scott.
1988. Just Do It
Slogan koji je star više od 25 godina mnogima je pomogao da "jednostavno učine to". U prvoj reklami krajem 80-ih sudjelovao je 80-godišnjak - trkač.
1992. A Guide to Casual Businesswear
Sjećate li se dobrih starih "lejvisica"? Kako bi podigli razinu odijevanja na radnim mjestima, Levi Strauss & Co. lansirali su kampanju diljem Amerike pod nazivom "Vodič za ležerno odijevanje na poslu".
2012. Skok za Red Bull
Prije dvije godine Felix Baumgartner skočio je padobranom sa 39,045 metara visine uz pomoć specijalne kapsule i helijevog balona. Svjetski rekord oborio je u sklopu reklame za Red Bull.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.