Pauza / INOVACIJE I TEHNOLOGIJE

Audi u borbi protiv koronavirusa razdvojio svoje krugove

Jedan krug predstavlja Audi, a ostala tri DKW, Horch i Wanderer.

25.03.2020. 13:10 / Izvor: Akta.ba

Uz razdvajanje logotipa ide i poruka: Ne napuštajmo domove, održavajmo razmak, ostanimo zdravi, podržavajmo jedan drugoga, piše automobili.klik.hr.

Mnogi ljudi i tvrtke čine zanimljive geste povodom pandemije koronavirusa, a u cijeli neformalni pokret sad se uključio i Audi – zasad u Turskoj.

Naglašavajući potrebu za socijalnim distanciranjem na lokalnom tržištu lansirao je mini-kampanju u kojoj je razdvojio svoja četiri kruga.

Na ovakvu ili sličnu igru sa svojim simbolom njemački proizvođač automobila nije se odlučio nikada do sada, a logo je tu još od 1932. godine.

Jedan krug predstavlja Audi, a ostala tri DKW, Horch i Wanderer.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza