Pauza / ŽIVOT I ZDRAVLJE

Četiri načina da smanjite svakodnevni stres

29.05.2018. 09:09 / Izvor: Akta.ba

Stres čini ljude napetima i depresivnima. Ako ste pod konstantnim stresom podložniji ste riziku od raznih bolesti i smanjena vam je sposobnost učenja i pamćenja. Stres često prate glavobolje i probavne smetnje, a može uticati i na imunološki sistem.

Ako ste pod stalnim stresom zbog poslovnih ili privatnih problema, pokušajte s nekom od ovih antistres aktivnosti.

1. Fizička aktivnost

Bilo koja fizička aktivnost može sniziti nivo stresa i pomoći vam da se opustite. Pokrenite se, stres možete smanjiti bilo kakvom aktivnošću, od kratke šetnje do treninga u teretani, plivanja ili vožnje biciklom, odaberite šta god vam najviše odgovara, savjetuje psihoterapeutkinja Hansa Pankania, autorica knjige “Od stresa do uspjeha”.

2. Provedite vrijeme u prirodi

Istraživanje Univerziteta u Ilinoisu je potvrdilo da gledanje u drveće pomaže u borbi protiv stresa.

3. Otvorite se

Pričajte s nekim kome vjerujete i ko će vaše brige zadržati za sebe. To je jedan od najjednostavnijih načina za rješavanje stresa, tvrdi Pankania, prenosi Bankar. 

- Verbalizacija negativnih misli i osjećaja pomaže vam da one napuste vaše tijelo. Zbog toga savjetovanje pomaže i zbog toga je važno imati dobru bazu prijatelja na koje se možete osloniti -, dodaje ona.

4. Pričajte sa sobom

Ako nemate s kim da pričate, to ne treba da vas spriječi da izbacite sve negativnosti iz svog sistema, tvrdi Pankania i dodaje da je u tom slučaju najbolje pričati sam sa sobom.

"Koliko god ovo ludo zvučalo, vjerujte mi, djeluje. Zove se tehnika – prazne stolice, istražite", dodaje.

PODIJELI:

TAGOVI:

#stres

#Pankania

#razgovor

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza