Heineken utrčava na AUDI B2B RUN

Pauza / SPORT

Heineken utrčava na AUDI B2B RUN

27.08.2019. 09:12 / Izvor: Akta.ba

Zahvaljujući tvrtki Boreas d.o.o., generalnom distributeru Heinekena za BiH, zvanično pivo AUDI B2B RUN sljedeće tri godine će biti Heineken 0.0.,  te će svi trkači nakon utrke moći uživati u rashlađenom Heineken 0.0 - pivu izvanrednog okusa, napravljenom od jedinstvenog Heinekenovog A-kvasca i kvalitetnih prirodnih sastojaka (vode, ječma, slada i hmelja), bez alkohola. A najvažnija činjenica je da Heineken 0.0 sadrži samo 69 kalorija u boci od 0,33l. 

Uz savršeno osvježenje, Heineken će se dodatno ove godine pobrinuti i za to da se zabava nakon AUDI B2B RUN utrke još dugo pamti.

AUDI B2B RUN je najveći poslovno-sportski događaj koji na jednom mjestu okuplja uposlenike različitih kompanija, koji udruženi u ekipe brane boje svojih timova i na taj način grade bolju povezanost sa kolegama izvan radnog okruženja. Ovogodišnje, treće izdanje utrke održati će se 26.09.2019. na Vilsonovom šetalištu. AUDI B2B RUN utrka pozicionirala se kao idealan događaj za aktivno druženje zaposlenika kompanija u cilju izgradnje poslovne kulture i timskog duha, te jačanja internih komunikacija.

A o pripremama i planovima za ovogodišnje izdanje AUDI B2B RUN utrke razgovarali smo sa Alenom Pecirepom, direktorom marketinga kompanije Boreas d.o.o.

Koliko su po Vama ulaganje u ljude, povezivanje uposlenika i izgradnja timskog duha kroz sport bitni?

- Mi u tvrtki Boreas d.o.o. mislimo da je ulaganje u ljude u svakom obliku jako važno. Kontinuirano radimo na razvoju uposlenika pa između ostalog organiziramo razne kick off evente, stručne edukacije i team building aktivnosti. Jedan od takvih primjera je i sudjelovanje naših uposlenika na utrkama Audi B2B RUN.  Ove godine očekujemo još veći broj trkača ne samo iz poslovnica u Sarajevu već i sa ostalih regija u Bosni i Hercegovini, a sve s ciljem jačanja timskog duha kroz sport i druženje na eventu, spajajući na jednom mjestu uposlene iz raznih sektora.

Boreas d.o.o. članica Stanić Grupe je jedna od najvećih distributerskih kompanija u BiH. Veliku pažnju posvećujete dobrobiti uposlenika, potičući ih na zdraviji život, sportske aktivnosti i različite oblike kretanja. Koliko je  AUDI B2B RUN dobra platforma za izgradnju pozitivnog i poticajnog radnog okruženja, koje doprinosi razvoju kompanije? 

- Boreas d.o.o. ima izuzetan portfolio brandova i ekskluzivne ugovore sa renomiranim Principalima poput Philip Morrisa, Heinekena, DIAGEO-a, Knjaz Miloša, a u svome vlasništvu imamo i brandove prirodnih sokova Juicy i TO. Sa godišnjim prometom od preko 400 mil KM i preko 450 zaposlenih spadamo među 10 najvećih tvrtki u BIH, ali sve to nije dovoljno jer konstantno se suočavamo sa izazovnim makroekonomskim pokazateljima koje nam donosi zahtjevno tržište i situacija u zemlji. 

Svjesni smo da su naši uposlenici naše najveće bogatstvo i da bez njih ne možemo ići naprijed. Stoga polažemo napore u razvoj i implementaciju suvremenih praksi upravljanja i razvoja ljudskih potencijala, u kreiranje inspirativnog radnog okruženja te u izgradnju stabilne organizacije koja je u mogućnosti podržati razvoj svakog uposlenika.

Animiramo uposlenike na sudjelovanje na AUDI B2B RUN utrci, potičemo ih  da zajedno napravimo prvi korak, u nadi da će se i u slobodno vrijeme nastaviti baviti trčanjem ili nekim drugim sportom, kako bismo imali pozitivan efekt na njihovo zdravlje. Jer, zdravi uposlenici su sretni uposlenici! Dokazano je da bilo koji sport oslobađa stresa i da podiže nivo hormona zadovoljstva. Trčanje je sport u koji se najlakše uključiti. Svako si može priuštiti patike i izaći iz kuće i samo krenuti trčati. Sve ovo ostvaruje i dodatne pozitivne efekte korisne za kompaniju kao što su povećanje produktivnosti,  povećanje zadovoljstva na poslu te poboljšanje radne atmosfere.

Na koji način trčanje može biti jedan od uspješnih alata za poboljšanje interne komunikacije i korporativne kulture?

- Na ovakvim druženjima se stvara pozitivna atmosfera, ljudi se zbližavaju u zajedničkim nastupima i ekipnim takmičenjima, a mi kao poslodavac im omogućavamo da se češće vide i druže van posla. Jer, jako smo velika kompanija, sa uredima u 7 gradova i često se komunikacija svede na telefonske razgovore i na e-mailove, a sigurno će neko imati drugačiji odnos prema  određenoj osobi ako su se upoznali i družili. Naši uposleni su započeli sa trčanjem na AUDI B2B RUN utrci prije 2 godine, a od onda su nastupili na više raznih utrka, polumaratona, štafeta, 10 K i 5 K utrka po raznim gradovima, a mi smo kao kompanija zatim potpisali sponzorske ugovore i sa drugim udruženjima koja organiziraju slične događaje, a imamo u planu još neke, pa ćemo „zaokružiti“ nastup od Sarajeva, Zenice, Mostara pa do Banja Luke. 

Ove godine predstavili ste novi Heineken 0.0 – bezalkoholno pivo za sve koji vode računa o zdravlju, za sportiste i odgovorne vozače. Šta preferirate kao osvježenje tokom trčanja – vodu ili bezalkoholno pivo, obzirom da je dokazano da je upravo pivo najbolji izvor hidriranja nakon treninga i znojenja?

Osobno i dalje tokom sportskih aktivnosti konzumiram vodu.  Nakon sporta, volim popiti pivo, a od skora je to Heineken 0,0, jer sada mogu u pivu uživati „guilt-free“, znajući da time ne umanjujem pozitivne efekte treninga. Heineken je u svojoj zadnjoj kampanji „Sada Možeš“ htio svojim potrošačima da pokaže kroz seriju simpatičnih TV reklama, da sada mogu uživati u pravom okusu Heinekena i u prilikama u kojima ranije nisu mogli. Također, komuniciramo odgovorno uživanje u alkoholu i da se ne vozi kada se pije, a nosioci smo i Category Management projekta tzv. „0,0 ZONE“, u kategoriji piva „Lo and No“. To su posebno obilježena prodajna mjesta za pivo sa 0,0% alkohola, gdje ćete moći lakše da nađete ne samo naše bezalkoholne pivske proizvode, nego i konkurentske. 

Nakon ovogodišnje AUBI B2B RUN utrke, upravo će Heineken osvježiti sve trkače i navijače, kao službeno piće utrke. Da li ste AUDI B2B RUN utrku prepoznali kao događaj za jačanje interne, ali i externe komunikacije sa svojim krajnjim potrošačima?

- Pored činjenice da je na samom eventu prisutan veliki broj ljudi iz poslovnog svijeta, koji su naša ciljana skupina, cilj ove suradnje i sponzorstva AUDI B2B RUN utrke je vezivanje Heinekena 0,0 za utrku koja ima jako veliku medijsku pažnju i koja će nam omogućiti nastavak promotivnih aktivnosti na Heineken 0,0 te produžavanje vremena oglašavanja i ostvarivanje TTL efekta. Nakon obimne ATL kampanje, i velikog broja raznih BTL aktivnosti i podjele preko 70 000 sampling jedinica u promo patrolama, ovo je idealna platforma za završetak jedne uspješne kampanje. Potrošači su u jako kratkom vremenu prepoznali Heineken 0,0 kao kvalitetan proizvod, i naš cilj da budemo lideri u kategoriji LO & NO sa Heinekenom 0,0 kao što smo lideri sa Heinekenom u Interenational Premimum Segmentu, je jako izgledan!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Pauza