Pauza / TURIZAM I GASTRO

Kongresna dvorana City hotela predstavlja izvrstan izbor za održavanje događanj

25.06.2018. 08:50 / Izvor: Akta.ba

Kako bi vam olakšali planiranje sastanaka, seminara, javnih tribina, treninga za osoblje ili pak organizaciju konferencija, City Hotel kreirao je samo za vas već gotove konferencijske pakete po posebnim cijenama.

Kongresna dvorana City hotela predstavlja izvrstan izbor za održavanje velikih događanja, seminara, kongresa i drugih korporativnih događanja ili individualno prilagođenih sastanaka i radionica.

Moderan polivalentni kongresni centar ima kapacitet do 150 mjesta i vrhunsku tehničku opremu, te stoga može zadovoljiti potrebe organizacije i najzahtjevnijih događaja.

Konferencijski paketi:

Simple – uključuje korištenje konferencijske sale do 150 mjesta, korištenje projektora, wi fi, razglasa, tribine i mikrofona.

Silver – uključuje korištenje konferencijske sale s do 150 mjesta, korištenje projektora, wi fi interneta ,razglasa, tribine i mikrofona.U sklopu silver paketa je uključen jedan coffee break (kafa po izboru, razne vrste čajeva i 3 vrste sokova)

Gold – uključuje korištenje konferencijske sale s do 120 mjesta, korištenje projektora, wi fi interneta, razglasa i tribine.u sklopu ovog paketa je i jedan coffee break (sendvič ili kroasana, kafa po izboru, razne vrste čajeva i 3 vrste sokova)

Platinum – uključuje korištenje konferencijske sale s do 120 mjesta, korištenje projektora, wi fi, razglas i tribina.Ovaj paket sadrži 2x coffee break (kafa po izboru, razne vrste čajeva 3 vrste sokova) te poslovni ručak.

Sve goste City Hotela oduševit će posebne ponude i znatne pogodnosti u kojima mogu nesmetano uživati.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza