Moet Hennesy i Campari osnivaju zajedničku kompaniju za internetsku prodaju pića
Elektronska trgovina vinima i alkoholnim pićima.
Francuski proizvođač vina i žestokih pića Moet Hennessy najavio je da će s italijanskim Camparijem osnovati zajedničku kompaniju koja bi trebala prerasti u vodeću evropsku kompaniju za elektronsku trgovinu vinima i alkoholnim pićima, piše The Times Hub.
Moet Hennesy, član diva u segmentu proizvodnje luksuzne robe LVMH, i Campari imat će ravnopravne vlasničke udjele u novoj kompaniji koja je osnovana radi ulaganja u kompanije za internetsku prodaju, a uključivat će i internetsku platformu Tannico.
Transakcija će biti provedena Camparijevom prodajom 50 posto udjela u novoj kompaniji Moet Hennessyju za 25,6 miliona eura a trebala bi biti zaključena nakon što kompanije dobiju potrebne regulatorne dozvole.
Italijanska će kompanija na zajedničku kompanij prenijeti svoj udio u Tannicu, koji se fokusira na internetsku prodaju vina i vrhunskih alkoholnih pića pod robnom markom Tannico, s udjelom u tom segmentu od 30 posto.
Tannico također posjeduje većinski udio u Ventealapropriete.comu, velikoj platformi za e-trgovinu u Francuskoj, specijaliziranoj za prodaju vrhunskih vina i alkoholnih pića.
Novu kompaniju vodit će Marco Magnocavallo, trenutni predsjednik uprave kompanije Tannico, koja će zadržati status ključnog manjinskog dioničara.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.