Muškarci su veći potrošači od žena

30.01.2015. 09:55 / Izvor: Dnevni list
Muškarci su veći potrošači od žena

U Švedskoj su muškarci gotovo četiri puta skloniji potrošiti više novca na čašćenje od žena, jer jedna petina muškaraca (19 posto) potroši više od 100 eura, dok samo jedna od 20 Šveđanki (pet posto) čini to isto.

Najnovije istraživanje “MasterCard Treat Indeks” pokazalo je suprotno od onoga u što se vjeruje: muškarci su skloniji većoj potrošnji od žena.

Ipak, dokazano je da pripadnice ljepšeg spola više uživaju u kupnju i kupuju sebi poklone kako bi se oraspoložile. Ovakve “politike” i navike kupovanja najviše imaju Turci.

Za raspoloženje

MasterCardovo istraživanje obuhvatilo je 15.000 ljudi u 17 europskih zemalja te je istaknuto kako Europljani sve više vrjednuju efekt čašćenja koji poboljšava raspoloženje, a muškarci, unatoč suprotnom vjerovanju, više troše od žena.

"Skoro svaki peti muškarac, njih 18 posto, potroši više od 100 eura, dok manje od jedne desetine žena ili, točnije, osam posto čini to isto", priopćeno je iz MasterCarda, prenosi agencija Tanjug. Čak 42 posto ispitanika kaže da se “časti” kako bi se oraspoložili, u odnosu na 33 posto ljudi koji su to isto izjavili prošle godine. Iako su muškarci veći potrošači, zanimljivo je da su žene te koje zaista uživaju u efektu koji čašćenje ima na popravljanje raspoloženja: svaki treći muškarac (33 posto) je rekao da kupuje poklone kako bi se oraspoložio, dok nešto više od polovice svih žena (51 posto) radi to isto, što pokazuje da žene, iako neće potrošiti mnogo novca, više uživaju u tome sebi priuštiti zadovoljstva, prenio je Tanjug.

Također, istraživanje je pokazalo kako najviše žena i muškaraca, koji uživaju počastiti se poklonom, potječe iz Turske. U Turskoj je 67 posto pripadnica ljepšega spola odgovorilo da se vole počastiti, a 51 posto muškaraca kaže da ih kupnja oraspoloži, što je iznad europskog prosjeka. Rezultati su, između ostalog, potvrdili kako žene ne samo da troše manje, već se i češće osjećaju krivim kad sebe počaste. U Švedskoj su muškarci gotovo četiri puta skloniji potrošiti više novca na čašćenje od žena, jer jedna petina muškaraca (19 posto) potroši više od 100 eura, dok samo jedna od 20 Šveđanki (pet posto) čini to isto.

Skuplje stvari

Za razliku od žena, istraživanje je pokazalo, muškarce raduju skuplje stvari poput zabave, odmora i tehnologije, a žene se vole počastiti uljepšavanjem, časopisima ili pak kolačima i čokoladama.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza