Novo iz Vispaka: Zlatna džezva najčešći poklon u Bosni i Hercegovini

24.10.2017. 09:51 / Izvor: Akta.ba
Novo iz Vispaka: Zlatna džezva najčešći poklon u Bosni i Hercegovini
OTVORI GALERIJU

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko snimila je novi spot za brand koji ove godine obilježava 45 godina postojanja.

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko snimila je novi spot za brand koji ove godine obilježava 45 godina postojanja, pod naslovom Zlatna džezva – najčešći poklon u Bosni i Hercegovini. Razlog zbog kojeg su se u Vispaku odlučili na ovakav koncept nove kampanje je upravo taj što je Zlatna džezva prva u Bosni i Hercegovini po lojlanosti potrošača, a njenu vrijednost ljubitelji prave bosanske kafe prepoznaju kao “obrazli” poklon koji rado dijele sa najdražima.

“Zlatna džezva je jedan od najznačajnijih bosanskohercegovačkih brandova, čije utemeljenje se da prepoznati u tradiciji i simbolima Bosne i Hercegovine. Kao takva, funkcionalnost jedine i prave bosanske kafe može se prepoznati i u darivanju, tj. u činjenici da je Zlatna džezva najčešći poklon u Bosni i Hercegovini. Cilj ove kampanje je da promoviše značaj druženja, darivanja i isticanja pravih vrijednosti u međuljudskim odnosima. Ovim spotom, mi našu radost i ćejf dijelimo s drugim ljudima. Ako uspijemo  u tome, niko neće biti sretniji od nas”, izjavila je Zerina Muco rukovodilac marketinga i prodaje u kompaniji Vispak d.d. Visoko. 

Produkciju novog spota radila je agencija “Gotiva” iz Sarajeva, a u spotu se pojavljuju Vanesa Glođo, Adnan Kreso, Nina Tirić i Nerman Mahmutović, od kojih su svi osim Nine Tirić akademski glumci.

“Kampanja Zlatna džezva – najčešći poklon u Bosni i Hercegovini je zasnovana na istinitim činjenicama. Dakle, u našoj zemlji je običaj da se ‘u goste’ ne ide ‘praznih ruku’, tj. bez poklona. Sama radnja spota je smještena u stan, tačnije na ulaz u stan, u kojem se uobičajeno odvija svakodnevna ‘mini drama’ koju smo svi doživjeli više puta, bili u ulozi gosta ili domaćina, svejedno. Sigurni smo da sam spot i kampanja odražavaju bosanskohercegovački mentalitet, i da je najistinitija i najtačnija kampanja do sad. Pristavite vodu za kafu i uživajte”, kazao je kreativni tvorac ideje, poznati sarajevski umjetnik Almir Kurt Kugla. 

Osnivanje Vispaka je i početak razvoja brenda Zlatna džezva. Ono što je posebno interesantno kod Zlatne džezve da kroz sve decenije svog postojanja ona ne mijenja svoj identitet.

Zlatna džezva se danas izvozi u 28 zemalja svijeta, a najviše prave bosanske kafe se nakon Bosne i Hercegovine popije u SAD-u, potom u Švedskoj i Sloveniji, a slijedi ih susjedna Hrvatska.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza