Nutella - simbol globalizacije

18.12.2013. 09:27 / Izvor: Business.hr
Nutella - simbol globalizacije

Čuveni krem namaz Nutella, talijanskog proizvođača Ferrero, proizvodi se na pet kontinenata od sastojaka koji potječu iz cijelog svijeta te je stoga pravi simbol globalizacije, navodi se u nedavnoj studiji OECD koja se bavila industrijskim brendovima.

Čuveni krem namaz Nutella, talijanskog proizvođača Ferrero, proizvodi se na pet kontinenata od sastojaka koji potječu iz cijelog svijeta te je stoga pravi simbol globalizacije, navodi se u nedavnoj studiji OECD koja se bavila industrijskim brendovima.

Često osporavana, a redovno imitirana, Nutella je pravi predstavnik brendova koji su osvojili svijet, piše švicarski list 24 sata.

U istraživanju se navodi da se godišnje blizu 250.000 tona ovog krem namaza proizvodi u devet tvornica širom svijeta: pet u Europi (Francuska, Njemačka, Poljska i dvije u Italiji), jednoj u Rusiji, jednoj u Kanadi, dvije u Južnoj Americi (Brazil i Argentina) i jednoj u Australiji.

Svi ovi proizvodni centri koriste sirovine iz različitih dijelova svijeta: lješnjak iz Turske, palmino ulje iz Malezije, kakao iz Nigerije, šećer iz Brazila i Francuske, vaniliju iz Kine i Francuske, i još obrano mlijeko koje se prozvodi u zemlji u kojoj je smještena tvornica.

Distribucija se vrši putem 75 prodajnih objekata širom svijeta, a glavni centri distribucije su u Europi, Sjevernoj i Južnoj Americi i Oceaniji.

U Aziji ne postoji nijedna tvornica Nutelle zato što ovaj slatki krem namaz od lješnjaka nije popularan na azijskom kontinentu, dodaje se u studiji. Umjesto njega, ovdje je tražen jedan drugi Ferrerov brend – Rocher, koji se proizvodi u jednoj tvornici u Indiji.  

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza