Porodični sajam dao novu dimenziju sajmova u Sarajevu
OTVORI GALERIJU

Pauza / KULTURA I FILM

Porodični sajam dao novu dimenziju sajmova u Sarajevu

Pokazalo se da nešto što se prvi put dešava na ovim područjima itekako može da bude perfektno organizirano.

21.10.2016. 16:46 / Izvor: Akta.ba

U novootvorenom Hotelu Hills & Termalnoj Rivijeri na Ilidži održao se u prepuna tri paviljona "Prvi BH Porodični Urban Sajam" u organizaciji "Urban Managementa". Na novoj, do sada neobičnoj lokaciji za sajmove u sasvim drugačijem konceptu dalo je novu dimenziju sajmova u Sarajevu. Pokazalo se da nešto što se prvi put dešava na ovim područjima itekako može da bude perfektno organizirano, sa masovnom posjetom, predstavljanjem osnovnih, srednjih škola i fakulteta, cjelodnevnim programom i sa preko šezdeset izlagača.

Sve su to obogatile i večeri mode i kulture pod nazivom "Urban Fashion & Culture Nights" pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i sporta KS kroz koje su se predstavili poznati kreatori iz regiona kao što su Aleksandar Dudado, Olgica Đikić, Marijana Kosorić, Sdomino Design, Ata, Marijana Dukić... kreatori koji su osvajali prva mjesta na svjetskim takmičenjima kao i poznati brendoci Original Marines, Son & Daughter i Waikiki. Uz bogat repertoar najnovijih kolekcija visoke mode gledaoci su mogli da uživaju u izvođenju poznatih arija operske pjevačice Nicole Russo iz Italije i predstavljanje super talenata Muzičke škole sa Ilidže. Medijske pažnje nije falilo s obzirom da su svi mediji izdasno podržali projekat Porodičnog sajma čak i sa direktnim javljanjima, reportažama i prilozima.

Generalni pokrovitelj „Prvog BH Porodičnog Urban Sajma“ je Ministarstvo kulture i sporta KS i Općina Ilidža. Sponzori projekta su Ministarstvo za Obrazovanje, nauku i mlade, Ministarstvo komunalne privrede i infrastrukture, Općina Novi grad, Općina Hadžići, JP BH Pošta, BH Telecom, SSST- Sarajevo School of Science and Technology, Grand Centar Ilidža, Privredna komora Federacije BiH, Amko Komerc, Turbo Trade, Bosnalijek, Sparkasse Bank, Hotel Hills. Partneri projekta: DEXPO DESIGN, Free Models, New Event, Max Media, Queen, Avon, GravArt, Miss Earth.

Izlagači Porodičnog sajma: Malagić, Helen Doron engleski za djecu, MADI Mesna industrija – Tešanj, Kraš, Stanić Group, Juicy, Podravka, Coca-Cola, Marcaffe, Vendspresso, Oriflame, Klas, Vispak, Enza Home, Domino Design, Balans, Majstor u Kući, Fress, Perutnina Ptuj BiH, Almaderm, Jukan Med, Akta portal, Autoškola LifeLine, Nensi vjenčanice, Brajlović Mesna industrija.

Medijski pokrovitelji: TV1, N1, Pink BiH, Alfa TV, Obn TV, Face TV, Hema TV, RSG Radio, MIX, ANTENA, Ekskluziva, KLIX, Akta, FAKTOR, Oslobođenje, Azra, Avaz.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza