Predstavljen novi promotivni spot za Vispakovu "Zlatnu džezvu"

24.03.2014. 09:58 / Izvor: eKapija.ba

Ovoga puta u najnovijem spotu Bešlagić je patentirao lanac pokretnih „džezva - aparata“, specijaliziranih za posjetioce Mundijala u Brazilu, zemlji koja slovi za majku kafe.

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak promovirat će novi spot za Zlatnu džezvu "Rek’o sam vam ja, pit ćemo mi nju ako Bog da u Brazilu" putem Youtube kanala na svojoj FB stranici "Zlatna džezva  - prava bosanska kafa".

Spot je posljednji nastavak ranijih priča bosanskohercegovačkog glumca i zaštitnog lica brandova AS GROUP Enisa Bešlagića "Nije sve u zlatu ima nešto i u džezvi" lansiran prije početka kvalifikacija za SP u Nogometu 2014., zatim "Pit ćemo mi nju ako Bog da i u Brazilu" koji je urađen na samom početku kvalifikacija, te "Iz džezve u Brazil", snimljen nakon uspješnog okončanja kvalifikacija i historijskog plasmana Nogometne reprezentacije Bosne i Hercegovine na SP u Brazilu.

Ovoga puta u najnovijem spotu Bešlagić je patentirao lanac pokretnih "džezva  - aparata", specijaliziranih za posjetioce Mundijala u Brazilu, zemlji koja slovi za majku kafe. U nastojanju da planetarno "razvije posao", on predvodi tim prodavača Zlatne džezve koji na SP-u u Brazilu 2014. vide svoju šansu i obučava ih kako se "peče" prava bosanska kafa. Prethodno im je najveća džezva na svijetu koja je ušla u Guinnessovu knjigu rekorda poslužila kao neka vrsta "rojanskog konja" uz čiju pomoć su se “prošvercovali” u Brazil.    

Prethdna tri spota i najnoviji "Rek’o sam vam ja, pit ćemo mi nju ako Bog da u Brazilu", kruna su koncepta marketinškog tima Vispaka u nastojanju da se domaćem, ali i stranim tržištima predstavi Vispak, kao i njegov najjači brand Zlatna džezva u cilju kompetentnosti za autohtonu bosansku kafu, njen osoben način spremanja, ćejf, bosanski humor, ukus i miris.

Uspješna provedba ovakvog strateški osmišljenog komunikacijskog koncepta uz jačanje distribucije i prodaje, rezultirala je stopostotnim povećanjem realizacije Zlatne džezve u protekloj godini u odnosu na 2010. godinu kada je AS GROUP preuzeo većinski paket dionica Vispaka.

Uz Enisa Bešlagića u spotu igraju i rok pjevač Amel Ćurić, harmonikaš "Šerbo" i navijači.

Produkciju je i ovaj put radila agencija Arthur iz Tuzle, sa rediteljem Adnanom Huremovićem, kao i izvršnu produkciju spota. 

Ovo je 4. nastavak kampanje “Zlatna džezva” a kao i kod prethodne,  režirao ga je Adnan Huremović.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza