Predstavljen novi promotivni spot za Vispakovu "Zlatnu džezvu"
Ovoga puta u najnovijem spotu Bešlagić je patentirao lanac pokretnih „džezva - aparata“, specijaliziranih za posjetioce Mundijala u Brazilu, zemlji koja slovi za majku kafe.
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak promovirat će novi spot za Zlatnu džezvu "Rek’o sam vam ja, pit ćemo mi nju ako Bog da u Brazilu" putem Youtube kanala na svojoj FB stranici "Zlatna džezva - prava bosanska kafa".
Spot je posljednji nastavak ranijih priča bosanskohercegovačkog glumca i zaštitnog lica brandova AS GROUP Enisa Bešlagića "Nije sve u zlatu ima nešto i u džezvi" lansiran prije početka kvalifikacija za SP u Nogometu 2014., zatim "Pit ćemo mi nju ako Bog da i u Brazilu" koji je urađen na samom početku kvalifikacija, te "Iz džezve u Brazil", snimljen nakon uspješnog okončanja kvalifikacija i historijskog plasmana Nogometne reprezentacije Bosne i Hercegovine na SP u Brazilu.
Ovoga puta u najnovijem spotu Bešlagić je patentirao lanac pokretnih "džezva - aparata", specijaliziranih za posjetioce Mundijala u Brazilu, zemlji koja slovi za majku kafe. U nastojanju da planetarno "razvije posao", on predvodi tim prodavača Zlatne džezve koji na SP-u u Brazilu 2014. vide svoju šansu i obučava ih kako se "peče" prava bosanska kafa. Prethodno im je najveća džezva na svijetu koja je ušla u Guinnessovu knjigu rekorda poslužila kao neka vrsta "rojanskog konja" uz čiju pomoć su se “prošvercovali” u Brazil.
Prethdna tri spota i najnoviji "Rek’o sam vam ja, pit ćemo mi nju ako Bog da u Brazilu", kruna su koncepta marketinškog tima Vispaka u nastojanju da se domaćem, ali i stranim tržištima predstavi Vispak, kao i njegov najjači brand Zlatna džezva u cilju kompetentnosti za autohtonu bosansku kafu, njen osoben način spremanja, ćejf, bosanski humor, ukus i miris.
Uspješna provedba ovakvog strateški osmišljenog komunikacijskog koncepta uz jačanje distribucije i prodaje, rezultirala je stopostotnim povećanjem realizacije Zlatne džezve u protekloj godini u odnosu na 2010. godinu kada je AS GROUP preuzeo većinski paket dionica Vispaka.
Uz Enisa Bešlagića u spotu igraju i rok pjevač Amel Ćurić, harmonikaš "Šerbo" i navijači.
Produkciju je i ovaj put radila agencija Arthur iz Tuzle, sa rediteljem Adnanom Huremovićem, kao i izvršnu produkciju spota.
Ovo je 4. nastavak kampanje “Zlatna džezva” a kao i kod prethodne, režirao ga je Adnan Huremović.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.