Pauza / INOVACIJE I TEHNOLOGIJE

Severina podržala bh. kompaniju ThermoFLUX u osvajanju regionalnog tržišta

​Snimanje spota koje se ovih dana odvija na jednoj lokaciji u Sarajevu, ujedinilo je dvije regionalno uspješne kompanije iz BiH sa Severinom - najvećom divom regionalne pop scene.

12.06.2015. 21:16 / Izvor: eKapija.ba

Snimanje spota koje se ovih dana odvija na jednoj lokaciji u Sarajevu, ujedinilo je dvije regionalno uspješne kompanije iz BiH sa Severinom - najvećom divom regionalne pop scene.

Domaća kompanija ThermoFLUX iz Jajca već godinama je lider u proizvodnji ekoloških kotlova za grijanje na pelet, a može se pohvaliti činjenicom da polovicu svoje proizvodnje izvozi na inozemna tržišta.

Kreativna agencija Fabrika jedan je od najprepoznatljivijih brendova u  regionalnom marketinškom prostoru, etablirana kao najpoželjnija adresa za produkciju reklamnih spotova.

Stoga ne čudi da su se upravo ove dvije kompanije udružile u kreiranju nove strategije za snažniji proboj kvalitetnih bh. proizvoda na regionalno tržište.

U tome je glavna uloga pripala popularnoj Severini. Omiljena pjevačica kaže kako se u Bosnu i Hercegovinu uvijek rado vraća, te da uživa u opuštenoj atmosferi koja vlada na setu.

"Zadovoljstvo mi je što opet imam priliku sarađivati sa mojim dragim prijateljima i kreativcima iz Fabrike. Naša saradnja traje već dugi niz godina, a ovog puta nas je spojio ThermoFLUX", kaže Seve, te dodaje: "Sretnom me čini uspjeh domaćih kompanija koje svojom kvalitetom i inovativnošću mogu pratiti svjetske trendove. Nadam se da će ThermoFLUX nakon ove saradnje zabilježiti još bolje rezultate".

Filozofija održivog razvoja svoj puni smisao doživljava u priči o kompaniji ThermoFLUX. Živimo u vremenu povećanja cijena fosilnih goriva kao što su lož ulje i plin, te njihove sve nesigurnije nabavke. Obnovljivi energent kakav je drveni pelet ima budućnost, a riječ je o veoma ekonomičnom načinu grijanja. ThermoFluxovi kotlovi predstavljaju revoluciju i ekološki standard.

 "Zahvaljujući kontinuiranom usavršavanju i predanom radu, naš brend se afirmisao kao regionalni lider svog segmenta. Upravo zato smo, kao svoje zaštitno lice, odabrali regionalnu zvijezdu, svima dragu i neponovljivu Severinu",  kaže Katarina Ladan,  voditeljica komercijalnog odjela ThermoFLUX-a.

Po svemu sudeći, toplina ljetnih mjeseci koji su pred nama, kroz ovu kampanju potrajat će do duboko u zimu.

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza